Minulý pátek jsme si v ACOMWARE naplánovali volný den a odjeli na vinařský teambuilding. Na klienty jsme ale nezapomněli ani tak – celý den jsme plnili úkoly s nimi spojené.
Abychom čas trávený posilování kolektivu využili co nejlépe, vyrazili jsme z Prahy už v 7:30, dlouho před začátkem pracovní doby většiny našich zaměstnanců. Hned u autobusu proběhlo rozlosování do týmů s názvy našich klientů, s nimiž byl přímo spojen celodenní program.
Prvním úkolem na cestě po (naštěstí neucpané) D1 bylo napsat PR článek a slogan, který spojí naše klienty s popíjením vína na Moravě. V PR článcích jste se tak mohli dozvědět, proč si pořídit wine-up podprsenky z Astratexu nebo proč se nechat (nebo nenechat) zlákat latexovou džunglí moravských vinic s vybavením od ltx.cz. Teď už jen čekáme, zda začne havířovský sexshop Růžovýslon.cz používat slogan „Růžový slon a sklenka vína, ukáže cestu do jejího klína.“
Po příjezdu do nejteplejší části Česka následoval oběd ve Vinařství U Kapličky a poté návštěva Lednice. Tam jsme se zámeckým parkem plavili k minaretu a cestou zpět k jednomu z nejkrásnějších zámků jsme plnili další úkoly – vytvořit logo klienta a vyfotit něco, co nám jej připomíná.
Před začátkem večerního programu, jehož hlavním bodem byla náročná “dvanáctichodová” degustace, kterou všichni zúčastnění statečně zvládli, natáčel každý z týmů video o svém klientovi. Veškerou naši celodenní práci odprezentovali zástupci jednotlivých týmů krátce po degustaci, takže o večerní zábavu bylo postaráno. Tou dobou už se chystala cimbálovka, která nás doprovázela po zbytek náročného večera, jehož popis už překračuje hranice našeho blogu… Takže se jen sluší dodat – druhý den jsme se vrátili všichni zdraví a od pondělí se už opět soustředíme jen na naše klienty. 🙂