Stylově, designově, hravě – 3 příklady nápadité grafiky

kava_300Jak se může grafika e-shopu netradičně inspirovat ovládáním smartphonů? Je možné na e-shopu hledat kešky? Víte, který e-shop umí udělat sladký adventní kalendář, aniž by potřeboval čokoládu?

 

E-shop jako kavárna

Nadčasová prezentace produktů a značky Kava.cz připomíná intuitivní ovládání smartphonů. Nápaditý web design e-shopu odkazuje na jejich přívětivou ergonomii a je významným bodem v nové komunikaci se zákazníkem a celkového brandingu. Jeho cílem bylo přilákat nové segmenty zákazníků. Ty by měla především oslovit možnost procházet jednotlivými odděleními (kategoriemi) zcela netypickou cestou.

obr - kava_cz - hp

Provozovatelé e-shopu opustili snadno zkopírovatelné krabicové řešení, i když je nová grafika krokem do neznáma a nejistotou, jak rychle zákazníci zcela novou filozofii designu přijmou. Netradiční grafika e-shopu je jednou ze známek progresivity značky Káva.cz, která se chce – nejen svým grafickým ztvárněním – zcela odlišit od svých konkurentů.

obr - kava_cz - kategorie

Mimo grafický návrh vytvořila Káva.cz novou, zjednodušenou strukturu produktů i netypické hlavní menu, kde lépe komunikuje své silné stránky, kterými se chce profilovat i nadále – kvalitní produkt.

E-shop přímo vybízí k tomu ochutnat nové druhy, chutě a vůně kávy, a stylem svojí nabídky boří klasické konzervativní pojetí typické pro tento produkt.

Grafiku e-shopu dodala společnost Enkidu. Naši specialisté pak působivou grafiku doplnili přívětivými texty.

obr - kava_cz - hlavni menu


Keškování s Albatrosem?

Internetový obchod www.albatrosmedia.cz přišel s volnočasovým projektem “Velké zimní keškování s albatrosmedia.cz”. V něm pro návštěvníky připravil aktivitu, která je klasicky spojena s outdoorovými aktivitami – keškování. V jednoduché, vizuálně hezky přehledné aplikaci si můžete zobrazit nápovědy, pomocí kterých hledáte svou kešku – slevový kupón na knihu. Hledání slev je zábava!

Ve výběru knih si na své přijdou všichni – od dětí po milovníky erotiky. Hledání slev je zábava pro všechny!

Na interaktivní platformě můžete hledat kešky, hrát hry a také posílat vánoční přání svým blízkým. Projekt je podporován newslettery i na sociálních sítích.


Sladký adventní kalendář bez kousku čokolády na Astratex.cz

Největší internetový prodejce spodního prádla Astratex.cz připravil svým zákazníkům skutečnou lahůdku – adventní kalendář, který místo sladkostí odkrývá den za dnem luxusní spodní prádlo a podobné zboží se zajímavými slevami. Každý den platí pouze jedna konkrétní sleva, takže přímo vybízí, aby ho zákazníci sledovali každý den. Kalendář je podporován newslettery a remarketingovou kampaní.

obr - astratex - advent kal

Obdarovat překvapením z adventního kalendáře můžete opět prakticky každého – na odhalení zde čekají dárkové poukazy na dámské i pánské prádlo, trička, župany, prádlo pro odvážné atd. Zákazníci hravý nápad oceňují i na facebooku, který je druhým největším zdrojem návštěvnosti adventního kalendáře.

obr - astratex - advent kal - fcb

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: