1 min read

Studie: Jak se vidí české e-shopy v roce 2014?

12 Bře 2014 Case study

studie-2014České e-shopy v loňském roce znovu významně rostly a stejné očekávání mají jejich provozovatelé také pro rok 2014. Vyplývá to z našeho průzkumu, kterého se v období od 25. 2. do 7. 3. 2014 zúčastnilo 137 českých e-shopů.

Hlavní poznatky výzkumu:
  • 76 % e-shopů loni zvýšilo svůj obrat a 81 % očekává růst také letos.
  • Největší příležitost k růstu vidí e-shopy u vlastních zákazníků.
  • České e-shopy loni nezměnily svou cenovou politiku: 59 % zachovalo stejné ceny zboží, pouze 18 % zlevnilo a 23 % dokonce ceny zvýšilo.
  • Provozovatelé e-shopů plánují letos zvýšit finanční investice do svého rozvoje (55 % dotázaných).
  • E-shopy považují za svou největší slabinu marketing (49 %) a za největší riziko v roce 2014 tlak na snižování cen.
  • 60 % e-shopů se nebojí vstupu retailových hráčů do online. Věří ve vlastní silnou pozici na trhu nebo sází na přesah svých obchodů do retailu (pobočky, výdejní místa)

26-jak-se-vidi-e-shopy-2014-infografika-zmenseno

Autor
Ondřej Klega

Ondřej má na starosti partnerské činnosti a podílí se na rozhodování o strategickém směřování firmy. Přednáší na konferencích a participuje na přednáškách pro studenty marketingu.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top