Sklik.cz: Nepřipravujte se o zákazníky během vánočních svátků

SklikVěděli jste, že konverzní poměr o vánočních svátcích je na výši 80 % oproti konverznímu poměru na začátku sezóny v září? Sklik vychází z dat svých 20 největších e-shopů.

Využijte toho, že každý pátý člověk dostane pod stromeček peníze a nakupuje i o svátcích.

Sklik k tomu doporučuje adekvátně přizpůsobit své kampaně. To znamená:

  • nenastavujte oproti předvánočnímu období neúměrně nižší rozpočty, ať se nepřipravujete o zákazníky
  • maximální ceny za proklik snižujte citlivě
  • upravte textaci inzerátů a sitelinků, abyste neinzerovali garanci doručení do Vánoc, apod.

Sklik.cz - 25. prosinec

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: