1 min read

Sklik.cz: Nepřipravujte se o zákazníky během vánočních svátků

16 Pro 2016 Rady a tipy

SklikVěděli jste, že konverzní poměr o vánočních svátcích je na výši 80 % oproti konverznímu poměru na začátku sezóny v září? Sklik vychází z dat svých 20 největších e-shopů.

Využijte toho, že každý pátý člověk dostane pod stromeček peníze a nakupuje i o svátcích.

Sklik k tomu doporučuje adekvátně přizpůsobit své kampaně. To znamená:

  • nenastavujte oproti předvánočnímu období neúměrně nižší rozpočty, ať se nepřipravujete o zákazníky
  • maximální ceny za proklik snižujte citlivě
  • upravte textaci inzerátů a sitelinků, abyste neinzerovali garanci doručení do Vánoc, apod.

Sklik.cz - 25. prosinec

 

Autor
Vojtěch Váňa

Vojta pracuje jako Marketing Specialist v interním marketingovém týmu. Jeho náplní práce v ACOMWARE je výkonnostní marketing a zpracování dat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top