1 min read

Segmentujte zákazníky na základě loňských Vánoc

27 Lis 2015 Uncategorized

Velmi přínosná může být segmentace postavená na jiných aspektech, než je aktivita zákazníka. Rozdělení kontaktů dle pohlaví vám dává možnost zasílat mužům i ženám odlišné tipy na vhodné vánoční dárky či jiná užitečná doporučení, která mohou mít prodejní podtext.

Nezapomínejte ale vždy dopředu analyzovat data, která máte z loňského roku či z toho letošního. Vánoce nemusí být věda: pokud budete v e-mailingu doporučovat produkty, které jsou populární každé vánoční svátky, nebo po nich rostla poptávka v průběhu roku, pravděpodobně s nimi uspějete též letos.

Autor
Petr Cikán

Petr využívá bohatých zkušeností z e-commerce a marketingu, získaných od roku 1999. Vybudoval a 13 let provozoval úspěšný e-shop s elektronikou, kde zajišťoval všechny aktivity včetně emailingu. V ACOMWARE má na starosti současné emailové klienty a podílí se i na obchodu a marketingu. Je držitelem prestižního certifikátu Silverpop Engage Professional Certification.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top