Přestože většina e-shopů přemýšlí o Vánocích ve smyslu „teď a tady“, tedy jak zákazníka přinutit nakoupit obratem, některé přínosy inteligentního přístupu k e-mailové komunikaci mohou být spíše dlouhodobé. Pokud správně zvládáte sběr nových kontaktů a máte obstojnou celou welcome kampaň, která následuje po vložení nového kontaktu do vaší databáze, budete z toho o Vánocích těžit dvojnásob. V tomto období míří na e-shopy zvýšené množství návštěvníků, od nich lze získat kontakt do zákaznické databáze. Takto posbírané e-maily možná nenajdou využití ihned, dlouhodobě však mohou přinést nové objednávky i růst obratu.
Jak neztratit data. Pozor, Google Analytics 3 již brzy skončí, přicházejí GA4. Co to pro firmy znamená?
Ne sůl, ale data jsou dnes nad zlato. Alespoň v marketingu. Jistě vám neunikla novinka, která vejde v platnost již brzy a kterou nesmějí přehlédnout ti, kdo pro měření používají Google Analytics. Současným GA už pomalu zvoní hrana a na scénu přicházejí Google Analytics 4. Ještě implementaci odkládáte? Tak pozor, už je nejvyšší čas ji začít řešit. A je třeba neopomenout také zálohování dat z GA3!