Rozhovor: Jak vnímají Acomware uchazeči o zaměstnání?
Lidé mají pro další směřování naší firmy obrovský význam, právě proto klademe důraz na to, aby už první kontakt v podobě přijímacího řízení probíhal přátelsky, férově a za transparentních podmínek. Přečtěte si rozhovor s našimi zaměstnanci, Víťou Kališem, PPC Specialistou a Luckou Koutníkovou, která pracuje na pozici Art Director, kteří se podělili o své první i druhé dojmy z Acomware.
Co tě zaujalo na Acomware a jak ses o volném místu dozvěděl/a?
Víťa: Oslovili mě přímo z Acomware ohledně pozice PPC specialisty. Acomware znám z branže velmi dobře, a proto jsem neváhal s odpovědí.
Lucka: O ACW jsem měla již pár let vytvořenou představu. Neočekávala jsem, že v prostředí e-commerce bude prostor pro vizuální tvorbu, tedy ani vhodné místo pro mě. Vypsané pozice v oblasti kreativy mě překvapily. CV jsme odeslala ze zvědavosti přes winwinjob, kde jsem mohla alespoň částečně zjistit, kdo se nachází ve vedení jednotlivých oddělení.
Jaký jsi měl/a dojem z výběrka a jak probíhalo?
Víťa: Po komunikaci s HR jsem nejprve dostal domácí úkol a poté následoval pohovor. Při výběrku jsem se potkal s Dančou z HR, dvěma zkušenými leadry z performance Davidem a Petrou. Dozvěděl jsem se, jak to v Acomware chodí, jaká bude moje pracovní náplň a měl jsem možnost poznat i firemní prostředí. Ačkoliv firma nemá nejmodernější vybavení, působila na mě velmi profesionálně. Ještě v ten samý den mi Danča zavolalaa pověděla mi, že jsem byl přijat. Měl jsem obrovskou radost, protože jsem si to moc přál.
Lucka: Pohovor byl velmi plynulý. Věcný. Účastníci příjemní.
Proč ses rozhodl/a nastoupit právě do Acomware? /Čím si tě firma získala?
Víťa: Acomware je pro mě v online marketingu známým jménem, už díky jejich blogu, na který jsem mnohokrát narazil při hledání řešení problémů z této oblasti. To, čím mě Acomware zaujal, nelze snadno popsat. Je to především partou lidí, která si navzájem předává zkušenosti a díky tomu se všichni neustále posouváme. Můžu si tak vyměnit nápady a zkušenosti nejen u kávovaru v kuchyňce, ale i na vzdělávací poradě, kterou máme dvakrát do měsíce.
Lucka: Rozhodla jsem se na základě kladných ohlasů a zázemí. Dále mě zaujala představa o budování Kreativního oddělení ve společnosti zaměřené na výkon.
Jak jsi prožíval/a své první dny v nové práci? Měl/a jsi z něčeho obavu?
Víťa: Po celou zkušební dobu jsem se řídil adaptačním plánem. V něm bylo podrobně rozepsáno, čemu se budu jednotlivé týdny věnovat, jaká školení absolvuji a vědomosti, které díky tomu získám. Byl v něm vlastně celý harmonogram od mého nástupu až po konec zkušebky. Během celého adaptačního procesu mi byla nápomocná teamleaderka Andrejka. Vždy se mi snažila předat maximum informací a zkušenosti získané svou praxí. Mohu se na ni spolehnout i teď po zkušební době. V Acomware jsem si uvědomil, jak je důležité mít v začátcích správného a laskavého mentora.
Lucka: Nastoupila jsem do rozjetého vlaku. Obavy se nedostavily, necítila jsem se distancovaně díky členům oddělení.
Jak vnímáš své působí teď, pár měsíců po nástupu? Splnila firma tvé očekávání?
Víťa: Nyní mám více než 10 klientů, kterým spravuji PPC kampaně. Už dnes se starám o účet jednoho z největších klientů, kterého jsem si sám přál. U takového klienta pracuji s velkým množstvím dat, a to je něco, co mě posouvá v oboru dál. Celkově Acomware splnil má očekávání. Není to jen zkušenostmi v e-commerce, ale také lidmi okolo, kteří jsou do práce zapálení a mají ji rádi.
Lucka: V oblasti kreativy je v Acomware velký prostor, jen je potřeba do ní vložit potřebnou energii, což mi vyhovuje, mám před sebou hodně práce.
Napsat komentář