Rozhovor: Jak vnímají Acomware uchazeči o zaměstnání?

Lidé mají pro další směřování naší firmy obrovský význam, právě proto klademe důraz na to, aby už první kontakt v podobě přijímacího řízení probíhal přátelsky, férově a za transparentních podmínek. Přečtěte si rozhovor s našimi zaměstnanci, Víťou Kališem, PPC Specialistou a Luckou Koutníkovou, která pracuje na pozici Art Director, kteří se podělili o své první i druhé dojmy z Acomware.  

Vít Kališ, PPC Specialista a Lucie Koutníková, Art Director

Vít Kališ, PPC Specialista a Lucie Koutníková, Art Director

Co tě zaujalo na Acomware a jak ses o volném místu dozvěděl/a?

Víťa: Oslovili mě přímo z Acomware ohledně pozice PPC specialisty. Acomware znám z branže velmi dobře, a proto jsem neváhal s odpovědí.

Lucka: O ACW jsem měla již pár let vytvořenou představu. Neočekávala jsem, že v prostředí e-commerce bude prostor pro vizuální tvorbu, tedy ani vhodné místo pro mě. Vypsané pozice v oblasti kreativy mě překvapily. CV jsme odeslala ze zvědavosti přes winwinjob, kde jsem mohla alespoň částečně zjistit, kdo se nachází ve vedení jednotlivých oddělení.

Jaký jsi měl/a dojem z výběrka a jak probíhalo?  

Víťa: Po komunikaci s HR jsem nejprve dostal domácí úkol a poté následoval pohovor. Při výběrku jsem se potkal s Dančou z HR, dvěma zkušenými leadry z performance Davidem a Petrou. Dozvěděl jsem se, jak to v Acomware chodí, jaká bude moje pracovní náplň a měl jsem možnost poznat i firemní prostředí. Ačkoliv firma nemá nejmodernější vybavení, působila na mě velmi profesionálně. Ještě v ten samý den mi Danča zavolalaa pověděla mi, že jsem byl přijat.  Měl jsem obrovskou radost, protože jsem si to moc přál.

Lucka: Pohovor byl velmi plynulý. Věcný. Účastníci příjemní.

Proč ses rozhodl/a nastoupit právě do Acomware? /Čím si tě firma získala?

Víťa: Acomware je pro mě v online marketingu známým jménem, už díky jejich blogu, na který jsem mnohokrát narazil při hledání řešení problémů z této oblasti. To, čím mě Acomware zaujal, nelze snadno popsat. Je to především partou lidí, která si navzájem předává zkušenosti a díky tomu se všichni neustále posouváme. Můžu si tak vyměnit nápady a zkušenosti nejen u kávovaru v kuchyňce, ale i na vzdělávací poradě, kterou máme dvakrát do měsíce.

Lucka: Rozhodla jsem se na základě kladných ohlasů a zázemí. Dále mě zaujala představa o budování Kreativního oddělení ve společnosti zaměřené na výkon.

Jak jsi prožíval/a své první dny v nové práci? Měl/a jsi z něčeho obavu?

Víťa: Po celou zkušební dobu jsem se řídil adaptačním plánem. V něm bylo podrobně rozepsáno, čemu se budu jednotlivé týdny věnovat, jaká školení absolvuji a vědomosti, které díky tomu získám. Byl v něm vlastně celý harmonogram od mého nástupu až po konec zkušebky. Během celého adaptačního procesu mi byla nápomocná teamleaderka Andrejka. Vždy se mi snažila předat maximum informací a zkušenosti získané svou praxí. Mohu se na ni spolehnout i teď po zkušební době. V Acomware jsem si uvědomil, jak je důležité mít v začátcích správného a laskavého mentora.

Lucka: Nastoupila jsem do rozjetého vlaku. Obavy se nedostavily, necítila jsem se distancovaně díky členům oddělení.

Jak vnímáš své působí teď, pár měsíců po nástupu? Splnila firma tvé očekávání?

Víťa: Nyní mám více než 10 klientů, kterým spravuji PPC kampaně. Už dnes se starám o účet jednoho z největších klientů, kterého jsem si sám přál. U takového klienta pracuji s velkým množstvím dat, a to je něco, co mě posouvá v oboru dál. Celkově Acomware splnil má očekávání. Není to jen zkušenostmi v e-commerce, ale také lidmi okolo, kteří jsou do práce zapálení a mají ji rádi.

Lucka: V oblasti kreativy je v Acomware velký prostor, jen je potřeba do ní vložit potřebnou energii, což mi vyhovuje, mám před sebou hodně práce.

Tým Performance

Tým Performance

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *