Reportáž: ShopExpo 2015 – výběr postřehů a tweetů
2 200 návštěvníků a přes 60 řečníků učinilo z prvního ročníku ShopExpo zřejmě největší konferenci ve střední Evropě. Co zaujalo nás a ostatní?
Obsah konference byl podle příslibu organizátorů poměrně pestrý. Konferenci otevřel svou přednáškou Jan Řezáb ze Socialbakers, brzy následoval David Špinar a dále řada zajímavých osobností tuzemské scény. Ze zahraničních řečníků nás zaujal Matt Lee, který mluvil o svých zkušenostech z Booking.com. Asi největší úspěch ale měly workshopy hned v několika učebnách, které byly zpravidla naplněny až k prasknutí.
ACOMWARE na akci přichystal stánek hned u hlavního vchodu, kde jste si mohli zahrát fotbálek nebo se stavit na původně neplánované „selfie za panáka“. K dispozici byl také znalostní kvíz o zajímavé výhry, jehož výhercem se stal Tomáš Bzirský. Výherci gratulujeme a všem účastníkům (stejně jako návštěvníkům našeho stánku) dodatečně děkujeme.
Naše přednášky
Podívejte se na prezentaci Jana Penkaly z přednášky emailové komunikace jako účinný nástroj k retenci: http://www.acomware.cz/shopexpo/
Fotografie z akce
Nejzajímavější postřehy z Twitteru:
Poměr nákupů skrze Heureka košík vs prokliky do e-shopů je 1:10, celkově @heurekacz zprostředkuje nákupy za 10 miliard Kč. #shopexpocz
— Marketing Journal (@MjournalCZ) 5. Červen 2015
Podle Ondřeje Vaňhy doručí @DPD_CZ denně v Evropě přes 3 miliony balíků #shopexpo #spxo — Eshopista.cz (@Eshopista) 4. Červen 2015
Tomáš Jindříšek: “Eshopy běžně utratí 92$ k přivedení zákazníků na web, ale pouze 1$ k jejich konverzi a udržení.” #shopexpocz
— ShopSys (@shopsyscz) 4. Červen 2015
Pravidla @seznam_cz : 1. Uzivatel 2. Jednoduchost 3. Odvaha – rika @ZimaPavel na #shopexpo pic.twitter.com/omEhPfaZtO — Daniel Kafka (@dankafka) 5. Červen 2015
Podíl e-commerce na retailu je 7,4%, největším hitem je jídlo (+32%), roste i kosmetika @tomas_braverman #shopexpo pic.twitter.com/TmO8vVsA6U
— Media Guru (@MediaGuruCZ) 5. Červen 2015
Nabízejte zákazníkům personalizovaný obsah. Koukněte na domovskou stránku youtube. Proč by to nemohlo fungovat i u e-shopů. #shopexpocz — Patrik Janušek (@paddyjanusek) 4. Červen 2015
U nas staci segmentace na muze a zeny. Zeny nakupuji, co chteji a muzi nakupuji, co mysli, ze zeny chteji. #tescoma #shopexpocz #shopexpo
— Kateřina Hašková (@kaaca) 5. Červen 2015
Myslet out-of-the box znamená přestat se ptát: “kdo to dělá stejně a funguje mu to?” #shopexpocz — Patrik Janušek (@paddyjanusek) 4. Červen 2015
Odhad obratu českých internetových obchodů 1H/2015: 35 mld.Kč (meziroční růst o pětinu) #shopexpo @tomas_braverman → http://t.co/EPrqBJpZ7V
— Media Guru (@MediaGuruCZ) 5. Červen 2015
@ZimaPavel V lese neni signál, tak jsme udelali #offline mapy. @seznam_cz #shopexpo #spxo pic.twitter.com/PTTUmQXQT9 — Petr Pavelek (@petr_pavelek) 5. Červen 2015
Jupííí, byl fem na na fopexfo… #fofola #shopexpo #shopexpocz #spxo pic.twitter.com/DCXMF1osXu
— PlusDesign.cz (@PlusDesigncz) 4. Červen 2015
Napsat komentář