Proč je Alza.cz boží firma? Odpoví Eshopista již 20. září

Je největší. A stále přitom inspiruje ostatní, když jako první přichází s novými koncepty i službami. Co se skrývá za úspěchem Alza.cz? Přijďte si poslechnout otevřenou zpověď zástupců nejvýznamnějšího tuzemského e-shopu.

V roce 2016 dosáhla Alza.cz rekordních tržeb ve výši 17,4 miliardy korun a letos se chce stát vůbec největším výrobcem počítačů u nás. Pokud vás její úspěch také fascinuje, budete mít díky prvnímu podzimnímu Eshopistovi jedinečnou šanci zjistit, jak Alza.cz uvnitř funguje. Nečekejte žádné prázdné fráze, ale skutečně inspirativní odpoledne plné zajímavých informací o největším českém e-shopu. „Čeká vás skutečně inspirativní odpoledne. Řeknu vám, bude to pecka. Nepůjde o žádné korporátní, nic neříkající tlachy, ale obrovské poučení. Podněty k zamyšlení tam najde každý, kdo to se svou rostoucí firmou a zachováním její dynamiky myslí dobře,” říká Jan Svoboda, jeden z moderátorů akce.

Program akce se přitom zaměří na řadu témat, o kterých jste zástupce Alza.cz ještě mluvit neslyšeli:

  • Jak udržet drive a vysoké nasazení ve velké firmě, jakou Alza.cz je
  • Význam lidí pro úspěch Alza.cz a proč musí s firmou stále růst
  • Proč Alza.cz odmítá argument „jsme velcí, a proto musíme jít pomalu“ a jak proti němu bojuje
  • Jak to má Alza.cz s akvizicemi a začne nakupovat jako Rockaway
  • Pozadí expanze do zahraničí a její výsledky
  • Proč by měl být marketing základní schopností pro každý e-shop

Na Eshopistu dorazí do pražského kulturního centra Royal ve středu 20. září hned trojice hostů z Alza.cz, s nimiž budete mít možnost se osobně seznámit a diskutovat. Prvním je Tomáš Havryluk, který jako programátor položil základy IT v Alze, a postupně se ze studenta vypracoval na pozici místopředsedy představenstva. Dorazí také Petr Bena, který v Alza.cz řídí nákup a prodej. Posledním z trojice hostů bude Vladimír Dědek, jenž má na starosti týmy webového a mobilního vývoje. Zkrátka lidé, kteří mají na úspěchu Alza.cz značný podíl.

Vstupenky na akci jsou již v prodeji na webu www.eshopista.cz. „Počet míst je tentokráte malý, tak se registrujte včas,“ upozorňuje Jan Svoboda. Kromě Alza.cz se navíc můžete v průběhu akce těšit také na prezentaci výsledků Českého košíku roku, představení studie DPD o nákupním chování nebo nebo na  na neformální večerní after party.

Celkem 1 komentář k článku

  1. Profilový obrázek

    Zdravím,
    nestihol som to celé, ale bola to super debata. Dá sa ten stream niekde pozrieť aj po skončení live prenosu?
    Ďakujem

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: