Proč je Alza.cz boží firma? Odpoví Eshopista již 20. září

Je největší. A stále přitom inspiruje ostatní, když jako první přichází s novými koncepty i službami. Co se skrývá za úspěchem Alza.cz? Přijďte si poslechnout otevřenou zpověď zástupců nejvýznamnějšího tuzemského e-shopu.

V roce 2016 dosáhla Alza.cz rekordních tržeb ve výši 17,4 miliardy korun a letos se chce stát vůbec největším výrobcem počítačů u nás. Pokud vás její úspěch také fascinuje, budete mít díky prvnímu podzimnímu Eshopistovi jedinečnou šanci zjistit, jak Alza.cz uvnitř funguje. Nečekejte žádné prázdné fráze, ale skutečně inspirativní odpoledne plné zajímavých informací o největším českém e-shopu. „Čeká vás skutečně inspirativní odpoledne. Řeknu vám, bude to pecka. Nepůjde o žádné korporátní, nic neříkající tlachy, ale obrovské poučení. Podněty k zamyšlení tam najde každý, kdo to se svou rostoucí firmou a zachováním její dynamiky myslí dobře,” říká Jan Svoboda, jeden z moderátorů akce.

Program akce se přitom zaměří na řadu témat, o kterých jste zástupce Alza.cz ještě mluvit neslyšeli:

  • Jak udržet drive a vysoké nasazení ve velké firmě, jakou Alza.cz je
  • Význam lidí pro úspěch Alza.cz a proč musí s firmou stále růst
  • Proč Alza.cz odmítá argument „jsme velcí, a proto musíme jít pomalu“ a jak proti němu bojuje
  • Jak to má Alza.cz s akvizicemi a začne nakupovat jako Rockaway
  • Pozadí expanze do zahraničí a její výsledky
  • Proč by měl být marketing základní schopností pro každý e-shop

Na Eshopistu dorazí do pražského kulturního centra Royal ve středu 20. září hned trojice hostů z Alza.cz, s nimiž budete mít možnost se osobně seznámit a diskutovat. Prvním je Tomáš Havryluk, který jako programátor položil základy IT v Alze, a postupně se ze studenta vypracoval na pozici místopředsedy představenstva. Dorazí také Petr Bena, který v Alza.cz řídí nákup a prodej. Posledním z trojice hostů bude Vladimír Dědek, jenž má na starosti týmy webového a mobilního vývoje. Zkrátka lidé, kteří mají na úspěchu Alza.cz značný podíl.

Vstupenky na akci jsou již v prodeji na webu www.eshopista.cz. „Počet míst je tentokráte malý, tak se registrujte včas,“ upozorňuje Jan Svoboda. Kromě Alza.cz se navíc můžete v průběhu akce těšit také na prezentaci výsledků Českého košíku roku, představení studie DPD o nákupním chování nebo nebo na  na neformální večerní after party.

Celkem 1 komentář k článku

  1. Zdravím,
    nestihol som to celé, ale bola to super debata. Dá sa ten stream niekde pozrieť aj po skončení live prenosu?
    Ďakujem

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: