Plus Mínus 99 slov – Vánoce přicházejí, vol. II!
Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.
Vánoce u Vodafonu
Mobilní operátor Vodafone letos pod stromeček naděluje data. Ve své nové kampani komunikuje formou autentických komentářů a výpovědí obyčejných rodin.
Vánoce v Penny
Nákupní řetězec Penny Market obsadil do vánoční kampaně své zaměstnance. Ti si zahráli v tradičním spotu s atmosférou českých svátků, kde představili typické vánoční produkty, které Penny nabízí.
Online Louskáček i Effie
Letošní vyhlašování marketingových cen proběhne pouze online. Bylo tak rozhodnuto vzhledem k situaci spojené s pandemií.
Twitter Fleets
Formát Stories už dorazil i na Twitter pod názvem Fleets. Oproti ostatním sociálním sítím však mají velmi „osekané“ funkce.
Vánoce u Milky
Ve své vánoční kampani nabádá výrobce čokoládových produktů k obdarovávání těch, kteří to nečekají. Součástí kampaně je i soutěž, do které mohou lidé přihlásit všechny, o kterých vědí, že si zaslouží poděkování za nezištnou pomoc.
Sony skončila v metru
Společnost Sony vytvořila v londýnském metru guerillu k uvedení nového PS5. Čtyři hlavní východy ze stanice Oxford Circus nesly slavné tvary PlayStation po dobu 48 hodin.
Napsat komentář