Plus Mínus 99 slov – Vánoce přicházejí, vol. II!

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.

Vánoce u Vodafonu

Mobilní operátor Vodafone letos pod stromeček naděluje data. Ve své nové kampani komunikuje formou autentických komentářů a výpovědí obyčejných rodin.

Vánoce v Penny

Nákupní řetězec Penny Market obsadil do vánoční kampaně své zaměstnance. Ti si zahráli v tradičním spotu s atmosférou českých svátků, kde představili typické vánoční produkty, které Penny nabízí.

Online Louskáček i Effie

Letošní vyhlašování marketingových cen proběhne pouze online. Bylo tak rozhodnuto vzhledem k situaci spojené s pandemií.

Twitter Fleets

Formát Stories už dorazil i na Twitter pod názvem Fleets. Oproti ostatním sociálním sítím však mají velmi „osekané“ funkce.

Vánoce u Milky

Ve své vánoční kampani nabádá výrobce čokoládových produktů k obdarovávání těch, kteří to nečekají. Součástí kampaně je i soutěž, do které mohou lidé přihlásit všechny, o kterých vědí, že si zaslouží poděkování za nezištnou pomoc.

Sony skončila v metru

Společnost Sony vytvořila v londýnském metru guerillu k uvedení nového PS5Čtyři hlavní východy ze stanice Oxford Circus nesly slavné tvary PlayStation po dobu 48 hodin. 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *