Plus mínus 99 slov – #strakovka pod palbou
Ty nejlepší spoty a kampaně i reklamní hvězdná pěchota. Pravidelná týdenní rubrika Plus mínus 99 slov vám přináší ucelený přehled toho, co by vám tento týden rozhodně nemělo uniknout.
Cancel culture po česku
Influenceři Anna Šulcová a Jakub Gulab se stali terčem ostré kritiky po tom, co pod záštitou Strakovy akademie připravili a vyprodukovali kampaň na podporu očkování proti nemoci covid-19. Dle slov expertů je kampaň nekvalitní jak obsahově, tak strategicky.
Pěstouni – fiktivní sitcom
Hlavní město Praha představila novou kampaň na podporu pěstounství. Celá kampaň je vystavěná na fiktivním sitcomu Pěstouni, který je plný slavných seriálových tváří.
Social Monitora
Populární software Monitora Media nově spouští monitoring sociálních médií a komunitních stránek. Všechny data Monitora také podrobně analyzuje.
Mysleme i na muže
Norský prodejce erotických pomůcek Kondomeriet ve svém spotu světu připomíná, že ani pánské erotické pomůcky by neměly být tabu.
WoMars power!
Společnost Mars spouští novou kampaň #HereToBeHeard, ve které projevuje podporu všem ženám a připomíná jim, že mají být slyšet. Překážkou by neměl být věk, sexualita, náboženské vyznání nebo rasa.
Kitchenette v Košíku
Online supermarket Košík v nové kampani vsadil na spolupráci s food bloggerkou a influencerkou Markétou Pavleje z Kitchenette. Hlavní spot nese podtitul vyber, klikni, vychutnej.
Život je lepší, když jsme spolu
To ve svých nových spotech tvrdí pojišťovny Axa a Uniqua, k jejichž slučování právě dochází.
Osamělí hrdinové
Paměť národa představila dojemný spot, ve kterém dává do kontrastu dětskou představu o tom, jak asi žijí hrdinové a krutou životní realitu. Jedná se o vůbec první kampaň, kterou Paměť národa představila.
New Post Story
Na základě uživatelských podnětů Instagram testuje změnu sdílení obsahu, kvůli které už by nadále nemělo být možné sdílet klasický příspěvek ve stories.
Ptačí policie na Twitteru
Twitter oznámil spuštění nové funkce Birdwatch. Díky ní budou moci sami uživatelé pomáhat upozorňovat na nepravdivý a zavádějící obsah.
🐦 Today we’re introducing @Birdwatch, a community-driven approach to addressing misleading information. And we want your help. (1/3) pic.twitter.com/aYJILZ7iKB
— Twitter Support (@TwitterSupport) January 25, 2021
Napsat komentář