Plus mínus 99 slov – Nová vizuální identita BMW

 

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom bude rubrika Plus mínus 99 slov.

$100 milionů

Facebook daruje malým a středním podnikům $100 milionů v grantech, které mohou využít například na udržení pracovní síly nebo provozní náklady.

Střih ve Stories

Instagram rozšířil funkce Stories, ve kterých je nyní možné stříhat videa,
a navzájem je na sebe navazovat.

F1

Kvůli COVID-19 se Velká cena Bahrajnu F1 jela jako virtuální Grand Prix. Náhradou za zrušené závody pro fanoušky.

Alza.cz

Internetový prodejce elektroniky začal nabízet konzervy a další trvanlivé potraviny.

Power5

– dynamická reklama
– automatické umístění
– optimalizace budgetu
– zjednodušení účtu
– automatické pokročilé vyhledávání

1400% nárůst

Internetový prodejci zaznamenali ve spojení s koronavirem obrovský nárůst tržeb za drogerii i trvanlivé potraviny.
U hygienických potřeb se jedná až o 1400 %.

Reddit

Sociální síť Reddit začala testovat nový způsob inzerce, u kterého spoléhá na mimořádnou viditelnost umístění i zcela nový formát.

FB vs. Google

Hlavním rozdílem je, že na Googlu lidé hledají produkty, na jehož základě se jim zobrazí relevantní reklama. Naopak na Facebooku hledají inzerenti relevantní zákazníky.

Nové logo BMW

Německá automobilová značka představila po 23 letech nové logo i vizuální identitu, díky které chce oslovit především mladší generaci.

Pět tipů na závěr

  1. Dej si pauzu
  2. Buduj komunitu, nikoli publikum
  3. Nebuď perfekcionista
  4. Nastav si budík
  5. Buď upřímný

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *