Plus Mínus 99 slov – Lidl je stylový

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.

Moneta sází na domácí mazlíčky

Bankovní skupina Moneta ve své nové reklamní kampani opět sází na zvířátka. Přibyla k nerudnému kocourovi i zlatá rybka.

Lidl je stylový

Potravinový řetězec Lidl je nejen levný, ale i stylový. Mezi svými produkty uvedl novou limitovanou kolekci oblečení. První kolekce sklidila obrovský úspěch, tak snad se opět zadaří.

Dáme Tesco?

Řetězec Tesco Expres začal spolupracovat s rozvozovou službou potravin Dáme jídlo. Nákup má k zákazníkovi dorazit do 45 minut, minimální cena objednávky činí 99 Kč.

Burger King miluje McDonald’s

Fastfoodový řetězec Burger King vyznal v nové reklamní kampani lásku McDonald’s. Kampaň proběhla v rámci oslav Helsinki Pride Week.

Ale McDonald’s miluje Travise

Americký rapper Travis Scott zahájil spolupráci s McDonald’s. A co nám společně naservírují? Happy Meal rozhodně nečekejte. McDonald’s, poprvé ve své historii, sází na merch.

LEGO feat. LEVI’S

Řada stevebnicových produktů sází na spolupráci s americkou oděvní značkou. Ve své nové kolekci společně představily kolekci oblečení, doplněnou o originální LEGO doplňky.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *