Novinka: Český trh srovnávačů ožije – do ringu vstupuje Pricemania
Na bojišti srovnávačů cen a kvality e-shopů se budou dít věci. V šatně se rozcvičuje nový hráč a není to žádný nováček. Na dresu nosí jméno Pricemania a řadí se mezi přední e-commerce hráče na slovenském trhu.
Pricemania má 7 let zkušeností, za sebou nadšený tým 16 mladých lidí a vysoké ambice. Za tu dobu se toho hodně naučil a teď to chce dokázat i na zahraničních trzích.
Na český trh přichází Pricemania s úplně novou generací webu, který klade maximální důraz na snadnou a rychlou použitelnost a je přizpůsoben pro mobilní zařízení. Prosadit se chce hlavně špičkovým katalogem a šíří i kvalitou obsahu, na kterém se budou podílet přední odborníci v oboru. Cílem je pomoci uživatelům nejen s výběrem e-shopu, ale také s výběrem a srovnáním samotného zboží.
Web www.pricemania.cz je už spuštěn v BETA verzi s omezenou funkcionalitou a obsahem. Postupně během roku 2014 budou přibývat nové funkce i užitečné obsahové sekce.
V těchto týdnech však už naplno probíhá registrace e-shopů a párování produktů v hlavních kategoriích. V první fázi probíhá párovaní v kategoriích s vysokým podílem automatizace, tzn. zejména bílé a černé zboží, foto, parfémy, pneu, knihy.
Zájem o spolupráci už potvrdili přední hráči na českém trhu jako Alza.cz, Kasa.cz, skupina Vivantis, Okay.cz, Electroworld.cz, Parfums.cz a spousta dalších. V případě zájmu o přednostní zařazení produktů můžou e-shopy kontaktovat: jan.kalinovsky@pricemania.sk. Pricemania samozřejmě podporuje XML feedy předních českých srovnávačů.
Pricemania na českém trhu v žádném případě nepřichází hrát druhé housle. „Víme, že to nebude lehké, ale věříme, že do konce roku 2015 bude Pricemania číslo 3 na českém trhu,“ říká jednatel společnosti Michal Král a dodává: „Po spuštění ostrého provozu budeme konkurenceschopní technologicky a do konce roku 2014 i obsahově.“ Po dohnání konkurence už má Král připraveno několik novinek, které budou i na českém trhu unikátní.
Napsat komentář