Zkontrolujte, co v současnosti ve vašich kampaních běží, a jestli inzeráty necílíte na stránky, kde je velmi omezená nabídka produktů. Nejen na Vánoce je potřeba uživatele odkazovat tam, kde si má z čeho vybírat.
Ještě důležitější je však cílit na dostupné zboží – to by mělo být skladem připraveno k brzké expedici. Skladová dostupnost je především v tomto období kritickou záležitostí!
Jak neztratit data. Pozor, Google Analytics 3 již brzy skončí, přicházejí GA4. Co to pro firmy znamená?
Ne sůl, ale data jsou dnes nad zlato. Alespoň v marketingu. Jistě vám neunikla novinka, která vejde v platnost již brzy a kterou nesmějí přehlédnout ti, kdo pro měření používají Google Analytics. Současným GA už pomalu zvoní hrana a na scénu přicházejí Google Analytics 4. Ještě implementaci odkládáte? Tak pozor, už je nejvyšší čas ji začít řešit. A je třeba neopomenout také zálohování dat z GA3!