1 min read

Kdy o Vánocích vydávat PR články?

03 Pro 2015 Uncategorized

Pár tipů ověřených praxí:

  1. Publikujte na začátku týdne v dopoledních hodinách – pravděpodobně tím získáte největší pozornost i návštěvnost svého článku.
  2. Pište delší a konkrétnější titulky – používejte texty, které nejsou zavádějící a přímo avizují, co v článku najdete. Fungují, a navíc neriskujete, že se čtenář bude cítit podvedený.
  3. Nepoužívejte otázky v titulku – nám se zkrátka dlouhodobě neosvědčily.
  4. Zaručený trik s číslicí v titulku funguje – lákat čtenáře na určitý počet tipů, triků nebo rad je stále osvědčený způsob, jak ho přesvědčit k přečtení článku. Ale existují lepší.
  5. Nejúspěšnější titulky obsahují slova jako unikátní, revoluce nebo luxus – je to tak.Vyzkoušejte je a dáte nám za pravdu!
Autor
Jáchym Čadil

Jako pravý SEO expert Jáchym ví, že v tomto dynamickém oboru je úspěšný jen ten, kdo se neustále sám vzdělává, a proto aktivně čerpá nové informace o vývoji vyhledávacích algoritmů, aby mohl nejnovější poznatky úspěšně přenést do praxe.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top