Jak se vidí české e-shopy?

jak-se-vidi-eshopy-2013Podle statistických čísel se českým e-shopů daří – e‑commerce vloni vykázala růst 15 %. Jak však úspěch vnímají samotné e-shopy? Na základě našeho průzkumu mezi českými e-shopy jsme zjistili, jak internetoví obchodníci hodnotí minulý rok a co čekají od toho letošního.

Studii jsme vypracovali na základě průzkumu mezi 403 českými e-shopy. Předmětem našeho zájmu byl vývoj obratu, investic do marketingu a určitá sebereflexe, co se týče úspěchu a možného vývoje.

Nejzajímavější data

  1. Ačkoliv e-shopy stále nejvíce investují do SEO a PPC reklamy, zvyšuje se stále jejich zájem o práci s vlastním zákazníkem. Investice do PPC klesají, suma vložená do emailingu i další práce se zákazníky se navyšuje.
  2. Největším strašákem pro celý online trh je bezpochyby tlak na snižování cen. Obává se jej více než polovina internetových obchodů.
  3. Technologie se posouvají vpřed a e-shopy jsou si toho vědomy. Za největší loňský úspěch proto považuje více než pětina z nich zlepšení svých technologií.
  4. Internet se stává stále více konkurenčním prostředím, i proto bude více než polovina e-shopů celkové investice tento rok navyšovat.

​Přihlaste se k odběru novinek a stáhněte si studii zdarma.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: