Jak (ne)komunikovat se zákazníky?
Víte, že nespokojený zákazník se o negativní zkušenosti podělí v průměru s pěti dalšími lidmi? Pokud reklamaci vyřešíte špičkově, i tito další lidé se dozví, že jste solidní obchodník. V nabité předvánoční sezóně se taková konkurenční výhoda určitě hodí.
Klíčové je budování důvěry
Řada e-shopů stále chybuje ve snaze o maximalizaci návštěvnosti svého e-shopu, aniž by měli dokonale zvládnutou komunikaci se zákazníky. Vyřizování reklamací či zvídavých dotazů jistě může být zatěžující a nepříjemné, přesto i zde může e-shop prokázat svou profesionalitu, a tímto “levným” nástrojem budovat důvěru svých zákazníků. Zákazník, spokojený se zakoupeným produktem a odezvou e-shopu, ochotněji provádí opakovaný nákup. A jak uvádějí úspěšné e-shopy, opakované nákupy tvoří až 70% jejich výnosů. Ve spolupráci s naším partnerem Heureka.cz jsme připravili manuál Jak (ne)komunikovat se zákazníky?, který Vám přináší podrobný návod, jak správně a efektivně komunikovat. Přihlaste se k odběru newsletteru a stáhněte si manuál zdarma.
Napsat komentář