E-feed (září 2013) – rozhovor s ředitelem Feedo.cz a +300 % obrat z PPC kampaní

Podívejte se na náš zářijový e-commerce zpravodaj, který jsme našim odběratelům zaslali v pátek 13. Chcete mít také po ruce aktuální informace? Pak neváhejte a zaregistrujte se k odběru našeho newsletteru také!

logo.png

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – září 2013

aktualne.png
zakaznik.png Český zákazník internetových obchodů si nemá na co stěžovat

Podnikatel.cz

Obchodní sféra na českém internetu patří k nejrozvinutějším v Evropě. Počtem e-shopů můžeme klidně konkurovat evropským velmocím. Podnikatel.cz připravil zajímavé srovnání tuzemského trhu s našimi evropskými sousedy.

line.png
aukro.png Infografika: Za 10 let utratili Češi na Aukru 24 miliard

Tyinternety.cz

Obchodní portál Aukro slaví deset let na trhu. Aktuálně jsou na něm registrovány 3 miliony uživatelů, kteří každou minutu koupí 22 položek. Za celou dobu existence zde lidé utratili 24 miliard korun za 64 milionů vystavených položek.

line.png
insider.png Proč se z Česka stal ráj e-shopů

Deník Insider

V Česku bylo v roce 2012 přes 20 tisíc e-shopů, zatímco na podstatně větším trhu britském jich bylo jen o polovinu více – 30 000. Čím to? Proč je v Česku v módě, že má každý e-shop, a proč každý měsíc vznikají stovky nových e-shopů?

bgvideo.png
video.png Vyberte si ty správné třešínky – cherry picking se představuje!

Trápí Vás návštěvníci, kteří byli na Vašem e-shopu, ale nedokončili nákup? Jak tyto uživatele, kteří jsou blízko nákupního rozhodnutí, oslovit pomocí nových nástrojů? Podívejte se na video o cherry pickingu a optimalizaci nákupního procesu.

Sledujte nás:fb.pngtw.pngyt.png

novinkyvaw.png
automatizace.png Návod: Jak na automatizaci emailingu

Emailový marketing není v rukou marketérů novým nástrojem, s nástupem stále modernějších technologií a integrací s podnikovými systémy však nabízí více možností. S růstem ceny za akvizici nového zákazníka firmy hledají cesty, jak oslovit své stávající zákazníky. Emailový marketing představuje příležitost, jak toho vhodně dosáhnout.

line.png
kalkulator.png Vyzkoušejte naši novou aplikaci – emailkalkulátor

Spočítejte si výkon Vašich emailových kampaní s naším novým online nástrojem: emailkalkulátorem. Je to snadné – pouze zadáte hodnoty svých mailingových kampaní a ihned vidíte výsledek.

>> Chci to spočítat! <<

line3.png
rozhovor.png Rozhovor s Martinem Molčanem z Feedo.cz

„Prodali jsme obrovské množství plenek – ta kampaň zafungovala skvěle!“

Základem úspěchu e-shopu s dětskými potřebami byla kampaň, která za jeden měsíc přivedla na jejich e-shop více než 170 000 návštěvníků, a následná pečlivá práce, která ze získaných kontaktů udělala spokojené zákazníky.

studie.png
300.png
Trojnásobná výkonnost PPC kampaní na německém trhu

321linsen.de je od začátku roku 2012 jedním ze zahraničních sesterských e-shopů VašeČočky.cz. Dobře fungující spolupráce mezi e-shopem 321linsen.de a ACOMWARE, která začala na podzim roku 2012, přinesla trojnásobnou výkonnost PPC kampaní a splnění jednoho z hlavních cílů klienta.

mohlobysehodit.png
prehledy.png Nové přehledy placeného a organického vyhledávání v AdWords

Official Google Blog Česká republika

Jedním z cílů Google je poskytovat inzerentům nástroje, které jim pomohou lépe porozumět tomu, jak uživatelé vyhledávají jejich firmu. Proto nabízí novinky v přehledech vyhledávání v AdWords.

line.png
emaily.png Nejvíce a nejméně efektivní výrazy v předmětu emailů

MarketingProofs.com – Real-World Education for Modern Marketers

Britská firma Alestra provedla výzkum nejvýkonnějších výrazů v předmětech e-mailů. Podívejte se, která slova výrazně zvyšují open rate či click rate a která slova naopak Vašeho zákazníka od otevření newsletteru mohou odradit.

line.png
perf.png Automatická změna ceny v reklamách AdWords pomocí scriptu

Perf.cz – Internetový marketing a Google Analytics

Během Performance & Branding Summitu 2013 jsme mluvili o některých funkcích v AdWords, které příliš inzerentů nevyužívá, přitom se ale jedná o silné nástroje. Proto nám dělá radost, když se snažíte některé z nich využít. Téma, které vás zaujalo možná nejvíce, jsou AdWords skripty.

adform.png
adformlinkedin.png

Adform se jedním z nejmodernějších nástrojů pro RTB a adserving. Umožní Vám plánování a nákup médií aukční formou RTB s následnou optimalizaci kampaní včetně reportingu. Vedle toho nabízí funkce pro výdej reklamních bannerů na portálech, tzv. adserving. Správné využití zvyšuje návratnost investic do reklamních kampaní až o 40 %.

>> Chci přijít na individuální školení <<

paticka.png

Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119

info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: