E-feed (září 2013) – rozhovor s ředitelem Feedo.cz a +300 % obrat z PPC kampaní
Podívejte se na náš zářijový e-commerce zpravodaj, který jsme našim odběratelům zaslali v pátek 13. Chcete mít také po ruce aktuální informace? Pak neváhejte a zaregistrujte se k odběru našeho newsletteru také!
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – září 2013 |
Český zákazník internetových obchodů si nemá na co stěžovat | |
Podnikatel.cz |
|
Obchodní sféra na českém internetu patří k nejrozvinutějším v Evropě. Počtem e-shopů můžeme klidně konkurovat evropským velmocím. Podnikatel.cz připravil zajímavé srovnání tuzemského trhu s našimi evropskými sousedy. |
|
Infografika: Za 10 let utratili Češi na Aukru 24 miliard | |
Tyinternety.cz |
|
Obchodní portál Aukro slaví deset let na trhu. Aktuálně jsou na něm registrovány 3 miliony uživatelů, kteří každou minutu koupí 22 položek. Za celou dobu existence zde lidé utratili 24 miliard korun za 64 milionů vystavených položek. |
|
Proč se z Česka stal ráj e-shopů | |
Deník Insider |
|
V Česku bylo v roce 2012 přes 20 tisíc e-shopů, zatímco na podstatně větším trhu britském jich bylo jen o polovinu více – 30 000. Čím to? Proč je v Česku v módě, že má každý e-shop, a proč každý měsíc vznikají stovky nových e-shopů? |
Vyberte si ty správné třešínky – cherry picking se představuje! | |
Trápí Vás návštěvníci, kteří byli na Vašem e-shopu, ale nedokončili nákup? Jak tyto uživatele, kteří jsou blízko nákupního rozhodnutí, oslovit pomocí nových nástrojů? Podívejte se na video o cherry pickingu a optimalizaci nákupního procesu. |
|
Návod: Jak na automatizaci emailingu | |
Emailový marketing není v rukou marketérů novým nástrojem, s nástupem stále modernějších technologií a integrací s podnikovými systémy však nabízí více možností. S růstem ceny za akvizici nového zákazníka firmy hledají cesty, jak oslovit své stávající zákazníky. Emailový marketing představuje příležitost, jak toho vhodně dosáhnout. |
|
Vyzkoušejte naši novou aplikaci – emailkalkulátor | |
Spočítejte si výkon Vašich emailových kampaní s naším novým online nástrojem: emailkalkulátorem. Je to snadné – pouze zadáte hodnoty svých mailingových kampaní a ihned vidíte výsledek. |
|
Rozhovor s Martinem Molčanem z Feedo.cz | |
„Prodali jsme obrovské množství plenek – ta kampaň zafungovala skvěle!“ |
|
Základem úspěchu e-shopu s dětskými potřebami byla kampaň, která za jeden měsíc přivedla na jejich e-shop více než 170 000 návštěvníků, a následná pečlivá práce, která ze získaných kontaktů udělala spokojené zákazníky. |
Trojnásobná výkonnost PPC kampaní na německém trhu |
321linsen.de je od začátku roku 2012 jedním ze zahraničních sesterských e-shopů VašeČočky.cz. Dobře fungující spolupráce mezi e-shopem 321linsen.de a ACOMWARE, která začala na podzim roku 2012, přinesla trojnásobnou výkonnost PPC kampaní a splnění jednoho z hlavních cílů klienta. |
Nové přehledy placeného a organického vyhledávání v AdWords | |
Official Google Blog Česká republika |
|
Jedním z cílů Google je poskytovat inzerentům nástroje, které jim pomohou lépe porozumět tomu, jak uživatelé vyhledávají jejich firmu. Proto nabízí novinky v přehledech vyhledávání v AdWords. |
|
Nejvíce a nejméně efektivní výrazy v předmětu emailů | |
MarketingProofs.com – Real-World Education for Modern Marketers |
|
Britská firma Alestra provedla výzkum nejvýkonnějších výrazů v předmětech e-mailů. Podívejte se, která slova výrazně zvyšují open rate či click rate a která slova naopak Vašeho zákazníka od otevření newsletteru mohou odradit. |
|
Automatická změna ceny v reklamách AdWords pomocí scriptu | |
Perf.cz – Internetový marketing a Google Analytics |
|
Během Performance & Branding Summitu 2013 jsme mluvili o některých funkcích v AdWords, které příliš inzerentů nevyužívá, přitom se ale jedná o silné nástroje. Proto nám dělá radost, když se snažíte některé z nich využít. Téma, které vás zaujalo možná nejvíce, jsou AdWords skripty. |
Adform se jedním z nejmodernějších nástrojů pro RTB a adserving. Umožní Vám plánování a nákup médií aukční formou RTB s následnou optimalizaci kampaní včetně reportingu. Vedle toho nabízí funkce pro výdej reklamních bannerů na portálech, tzv. adserving. Správné využití zvyšuje návratnost investic do reklamních kampaní až o 40 %. |
|
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz • www.acomware.cz • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář