E-feed (listopad 2014) – přečtěte si náš spotřebitelský výzkum
Listopadový e-feed je nabitý zajímavosti: můžete si například přečíst závěry z našeho spotřebitelského výzkumu nebo jak přínosný byl pro české e-shopy letošní Den dopravy zdarma.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – listopad 2014 |
89 % zákazníků nakupuje na internetu častěji než dříve | |
Lupa.cz |
|
Češi dnes při nákupu počítačů, elektroniky nebo knih využívají pro většinu svých nákupů internet, uvádí Acomware ve své nejnovější studii založené na dotazování, na které firma spolupracovala s katedrou marketingu VŠE v Praze. |
|
Feedo.cz – Pleny a dětská výživa jako základ stamilionového byznysu | |
Marketing Journal |
|
Matúš Karaffa a Martin Molčan reagovali na fakt, že nakupovat pleny online jde velmi obtížně a chtěli zaplnit díru na trhu. Na setkání Eshopista.cz prozradili, jak se jim podařilo za poslední 2 roky zvýšit obrat o 300 %. |
|
Výsledky Dne Dopravy zdarma: Růst objednávek až o 130 % | |
ACOMWARE |
|
Názory na DDZ se letos liší – podle Heuréky jde o úspěch, některé e-shopy ale zcela spokojené nejsou. Podívali jsme se proto na výsledky našich klientů. O kolik rostl počet objednávek a nedošlo k propadu těsně před nebo po akci? |
Češi nakupují na internetu stále častěji | |
Češi si již některé druhy zboží pořizují častěji online než v kamenných obchodech. Na internetu jim pak nejvíce chybí drogerie. Vyplývá to z našeho nového výzkumu. |
|
Tipy na e-shopy: ručně pletené čepice od babičky | |
Dnes pro vás máme 3 e-shopy, které se předhání v originalitě. Je libo zimní čepici od babičky, nebo holení až do domu s dopravou zdarma a 100 % spokojených zákazníků? |
|
ShopCamp: e-shopy mají data, ale nevyužívají je (video) | |
Na letošním ShopCampu mluvil Jenda Penkala o přístupu e-shopů k emailové komunikaci. Dozvíte se, proč jsou e-shopy v lepší situaci než retailisté, nebo jak má vypadat dobře zpracovaný newsletter + uvnitř celá přednáška. |
|
Jak ovlivnilo PPC kampaně zrušení inzerátů na Zboží.cz? | |
Když Seznam ohlásil zrušení reklamního prostoru pro PPC inzerci na Zboží.cz, bylo v podstatě jasné, že se tento krok negativně dotkne většiny kampaní realizovaných v jeho síti. Jaký byl skutečný dopad? |
Bonami a Fashion Days: Milióny žen ochotně otevírají peněženky Našli se tací, kteří standardní principy e-shopů uchopili a hleděli je rozvinout tak, aby našli nové cesty k zákazníkům. Ideálně k mnoha zákazníkům … Slevový kód: acw-05-bon |
13 SEO nástrojů, které byste měli používat – díl druhý | |
ACOMWARE |
|
V prvním dílu našeho článku jsme si představili sedm nejzákladnějších a nejvíce využívaných SEO nástrojů. Na dnešek nám zbylo dalších 6 – mezi nimi třeba MOZ Pro, Screaming Frog nebo addony do prohlížeče. Usnadněte si svoji práci. |
|
SmartMeter – otestujte před Vánoci výkon svého e-shopu | |
Etnetera |
|
Je váš e-shop připraven na předvánoční nápor zákazníků? Nezvýší se při vyšší zátěži doba načítání stránek a nepřicházíte tím o zákazníky a objednávky? Otestujte svůj e-shop se SmartMeterem. Stáhněte si vzorový report testu. |
|
Průvodce Google Analytics pro začátečníky | |
ACOMWARE |
|
Google Analytics je základním nástrojem pro práci s daty každého e-shopu. V průvodci jsme poradili všem začátečníkům, jak tento systém nastavit a jak porozumět základním metrikám, díky kterým zvýšíte výkon Vašeho e-shopu. |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář