E-feed – leden 2014

Souhrn událostí roku 2014, předpovědi a trendy pro rok 2014 – taková byla hlavní témata prvního letošního e-commerce zpravodaje. Kromě toho jsme také přinesli tři videorozhovory se zástupci CZC.cz, IKEA a DATARTu a inspiraci od českých i zahraničních marketérů.

Logo ACOMWARE

E-feed – leden 2014

Aktuálně z e-commerce
Moz 6 marketingových předpovědí pro rok 2014

Moz

Rand Fishkin z Mozu přinesl krátký report z událostí roku 2013 a srovnal je se svými předpověďmi. Přečtěte si, jak moc se ve svých odhadech zmýlil a co předpovídá nejen SEO pro rok následující.

line.png
Podnikatel.cz Trendy v digitálním marketingu a e-commerce pro rok 2014

Econsultancy

Ashley Frielein, CEO Econsultancy.com, sepsal 10 předpovědí a trendů, kterými by se měl digitální marketing v letošním roce ubírat. Vedle multichannelu, personalizace či responzivity zmínil i další zajímavá témata.

line.png
Lupa.cz E-commerce 2013: Fúze e-shopů, Amazon v Česku i sázka na jídlo

Lupa

Souhrn událostí roku 2013 přinesla Lupa. E-shopy otevírají kamenné pobočky, retailisté směřují na online trh, služby provozující balíkomaty se spojují a do toho všeho nový občanský zákoník.

Video
Video

Podívejte se na sérii 3 videorozhovorů, které vznikly po listopadovém panelu s APEKem.

mohlobysehodit.png
Google Analytics Základní postupy pro analýzu dat pomocí Google Analytics

Dlouhý chvost

Pavel Jašek na svém blogu přinesl návod, jakým způsobem analyzovat data v Google Analytics. Hlavní myšlenkou článku je, že sledovat data se vyplatí hlavně pro potvrzení domněnek a hypotéz, nikoli jen pro náhodné objevování.

line.png
Nielsen Norman Group Proč stačí testovat jen s 5 uživateli

Nielsen Norman Group

Jakob Nielsen z Nielsen Norman Group ukazuje, proč stačí uživatelské testování jen s pěti uživateli. Dále se dozvíte, při jakém množství testů dosáhnete nejlepších výsledků a dočtete se další zajímavé tipy.

line.png
Marketing Land Využívejte GA k tvorbě kampaní, ne jen k vyhodnocování

Marketing Land

Většina e-shopů sbírá data o svých zákaznících – jejich nákupech, chování na webu nebo demografii. Článek Vám prozradí, jak sledování a vyhodnocování těchto dat můžete využít k plánování Vašich budoucích kampaní.

ACOMWARE

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119

info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: