E-feed – leden 2014
Souhrn událostí roku 2014, předpovědi a trendy pro rok 2014 – taková byla hlavní témata prvního letošního e-commerce zpravodaje. Kromě toho jsme také přinesli tři videorozhovory se zástupci CZC.cz, IKEA a DATARTu a inspiraci od českých i zahraničních marketérů.
E-feed – leden 2014 |
6 marketingových předpovědí pro rok 2014 | |
Moz |
|
Rand Fishkin z Mozu přinesl krátký report z událostí roku 2013 a srovnal je se svými předpověďmi. Přečtěte si, jak moc se ve svých odhadech zmýlil a co předpovídá nejen SEO pro rok následující. |
|
Trendy v digitálním marketingu a e-commerce pro rok 2014 | |
Econsultancy |
|
Ashley Frielein, CEO Econsultancy.com, sepsal 10 předpovědí a trendů, kterými by se měl digitální marketing v letošním roce ubírat. Vedle multichannelu, personalizace či responzivity zmínil i další zajímavá témata. |
|
E-commerce 2013: Fúze e-shopů, Amazon v Česku i sázka na jídlo | |
Lupa |
|
Souhrn událostí roku 2013 přinesla Lupa. E-shopy otevírají kamenné pobočky, retailisté směřují na online trh, služby provozující balíkomaty se spojují a do toho všeho nový občanský zákoník. |
Podívejte se na sérii 3 videorozhovorů, které vznikly po listopadovém panelu s APEKem.
|
Základní postupy pro analýzu dat pomocí Google Analytics | |
Dlouhý chvost |
|
Pavel Jašek na svém blogu přinesl návod, jakým způsobem analyzovat data v Google Analytics. Hlavní myšlenkou článku je, že sledovat data se vyplatí hlavně pro potvrzení domněnek a hypotéz, nikoli jen pro náhodné objevování. |
|
Proč stačí testovat jen s 5 uživateli | |
Nielsen Norman Group |
|
Jakob Nielsen z Nielsen Norman Group ukazuje, proč stačí uživatelské testování jen s pěti uživateli. Dále se dozvíte, při jakém množství testů dosáhnete nejlepších výsledků a dočtete se další zajímavé tipy. |
|
Využívejte GA k tvorbě kampaní, ne jen k vyhodnocování | |
Marketing Land |
|
Většina e-shopů sbírá data o svých zákaznících – jejich nákupech, chování na webu nebo demografii. Článek Vám prozradí, jak sledování a vyhodnocování těchto dat můžete využít k plánování Vašich budoucích kampaní. |
ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz • www.acomware.cz • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář