E-feed – duben 2014

efeed-dubenV dubnovém čísle E-feedu jsme upozornili na vstup nového srovnávače cen na český trh, přinesli jsme rozhovor s CEO Heureka.cz Tomášem Bravermanem či případovou studii Sklik retargetingu.

Logo ACOMWARE

Nezobrazuje se Vám e-mail správně?

Prohlédněte si jej ZDE.

E-feed – duben 2014

Aktuálně z e-commerce
Pricemania Český trh srovnávačů cen ožije – do ringu vstupuje Pricemania

ACOMWARE

Na bojišti srovnávačů cen a kvality e-shopů se budou dít věci. V šatně se rozcvičuje nový hráč a není to žádný nováček. Na dresu nosí jméno Pricemania a řadí se mezi přední e-commerce hráče na slovenském trhu.

line.png
Lupa.cz Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků

Lupa.cz

S dopravou zboží z internetových obchodů jsou čeští zákazníci spokojeni. Uvítali by ale víkendové rozvozy či možnost ovlivnit dobu, kdy jim bude zboží doručeno. Podívejte se na průzkum Asociace pro elektronickou komerci.

line.png
E-commerce Forum E-commerce Forum 2014: Největší akce na českém e-commerce trhu

m-journal.cz

Sedmý ročník největší tuzemské e-commerce akce se uskuteční 28. a 29. května v Brně. Mezi vystupujícími domácími i zahraničními odborníky se se svým workshopem na téma behaviorální komunikace představí také Jan Penkala.

Studie
Studie Sklik retargeting přinese stovky objednávek

Kampaně zaměřené na využití funkce retargeting jsme realizovali v průběhu ledna a února pro trojici našich klientů – Astratex.cz, Feedo.cz a VašeČočky.cz. Vynikající výsledky vedly ve všech případech k výraznému zvýšení celkového počtu objednávek.

> Přejít na studii <<

Novinky v ACOMWARE
Heureka.cz Heureka: Letošní prioritou je mobilní nakupování

Nákupní rádce Heureka.cz chystá pro letošní rok řadu novinek. Vedle mobilního nakupování se zaměří také na další rozvíjení svého košíku nebo reinkarnaci projektu Obchody poblíž. Jak bude přesně fungovat?

line.png
Feedo.cz Úspěch Feedo.cz: roste tak rychle, že sklady nestačí

Zlepšení dostupnosti zboží pro zákazníky a 3x větší skladové zásoby. Za stěhováním e-shopu Feedo.cz se skrývá jednoduchý důvod: roste tak rychle, že mu současné sklady nestačí. Do budoucna navíc plánuje další expanzi.

line.png
enforum Prezentace z Marketing na hraně: Emailing – spam nebo vztah?

enforum

25. března proběhla panelová diskuze Marketing na hraně, pořádaná platformou enforum. Podívejte se na prezentaci Jendy Penkaly na téma spamu v emailingu – jakým způsobem komunikovat se zákazníkem a jakých praktik se vyvarovat.

Panelová diskuse E-commerce 2014
Panelová diskuse
Video: Panelová diskuse E-commerce 2014

Podívejte se na sestřih z březnové panelové diskuse a na prezentaci studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014? České plánují růst i v roce 2014, jak jsou na tom specialisté Kytary.cz a Sportobchod? Hosty dále byli zástupci Heureky, APEK a TESCO.

> Jít na videa <<

mohlobysehodit.png
Facebook Je organické šíření firemního obsahu na Facebooku je mrtvé?

Lupa.cz

Obsah firemních stránek se bez zaplacení dostává k pár procentům fanoušků. Existují ale i další způsoby, kterými se může obsah na Facebook dostávat. Chcete vědět, jaké to jsou? Přečtěte si článek Daniela Dočekala.

line.png
Search Engine Watch 30 % e-commerce návštěvnosti v roce 2013 tvořila mobilní zařízení

Search Engine Watch

Podívejte se na studii portálu Search Engine Watch – 30 % návštěvnosti amerických e-shopů již tvoří přístupy z mobilů a tabletů. Lidé už ale weby nejen prohlížejí, 15 % objednávek bylo uskutečněno z těchto zařízení.

ACOMWARE

Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu

ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119

info@acomware.czwww.acomware.czfacebook.com/acomwaretwitter.com/acomware

Všechny články autora: David Hořava

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: