E-feed – duben 2014
V dubnovém čísle E-feedu jsme upozornili na vstup nového srovnávače cen na český trh, přinesli jsme rozhovor s CEO Heureka.cz Tomášem Bravermanem či případovou studii Sklik retargetingu.
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – duben 2014 |
Český trh srovnávačů cen ožije – do ringu vstupuje Pricemania | |
ACOMWARE |
|
Na bojišti srovnávačů cen a kvality e-shopů se budou dít věci. V šatně se rozcvičuje nový hráč a není to žádný nováček. Na dresu nosí jméno Pricemania a řadí se mezi přední e-commerce hráče na slovenském trhu. |
|
Na fingované doručování z e-shopů si stěžuje už jen třetina zákazníků | |
Lupa.cz |
|
S dopravou zboží z internetových obchodů jsou čeští zákazníci spokojeni. Uvítali by ale víkendové rozvozy či možnost ovlivnit dobu, kdy jim bude zboží doručeno. Podívejte se na průzkum Asociace pro elektronickou komerci. |
|
E-commerce Forum 2014: Největší akce na českém e-commerce trhu | |
m-journal.cz |
|
Sedmý ročník největší tuzemské e-commerce akce se uskuteční 28. a 29. května v Brně. Mezi vystupujícími domácími i zahraničními odborníky se se svým workshopem na téma behaviorální komunikace představí také Jan Penkala. |
Sklik retargeting přinese stovky objednávek | |
Kampaně zaměřené na využití funkce retargeting jsme realizovali v průběhu ledna a února pro trojici našich klientů – Astratex.cz, Feedo.cz a VašeČočky.cz. Vynikající výsledky vedly ve všech případech k výraznému zvýšení celkového počtu objednávek. |
Heureka: Letošní prioritou je mobilní nakupování | |
Nákupní rádce Heureka.cz chystá pro letošní rok řadu novinek. Vedle mobilního nakupování se zaměří také na další rozvíjení svého košíku nebo reinkarnaci projektu Obchody poblíž. Jak bude přesně fungovat? |
|
Úspěch Feedo.cz: roste tak rychle, že sklady nestačí | |
Zlepšení dostupnosti zboží pro zákazníky a 3x větší skladové zásoby. Za stěhováním e-shopu Feedo.cz se skrývá jednoduchý důvod: roste tak rychle, že mu současné sklady nestačí. Do budoucna navíc plánuje další expanzi. |
|
Prezentace z Marketing na hraně: Emailing – spam nebo vztah? | |
enforum |
|
25. března proběhla panelová diskuze Marketing na hraně, pořádaná platformou enforum. Podívejte se na prezentaci Jendy Penkaly na téma spamu v emailingu – jakým způsobem komunikovat se zákazníkem a jakých praktik se vyvarovat. |
Video: Panelová diskuse E-commerce 2014
Podívejte se na sestřih z březnové panelové diskuse a na prezentaci studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014? České plánují růst i v roce 2014, jak jsou na tom specialisté Kytary.cz a Sportobchod? Hosty dále byli zástupci Heureky, APEK a TESCO. |
Je organické šíření firemního obsahu na Facebooku je mrtvé? | |
Lupa.cz |
|
Obsah firemních stránek se bez zaplacení dostává k pár procentům fanoušků. Existují ale i další způsoby, kterými se může obsah na Facebook dostávat. Chcete vědět, jaké to jsou? Přečtěte si článek Daniela Dočekala. |
|
30 % e-commerce návštěvnosti v roce 2013 tvořila mobilní zařízení | |
Search Engine Watch |
|
Podívejte se na studii portálu Search Engine Watch – 30 % návštěvnosti amerických e-shopů již tvoří přístupy z mobilů a tabletů. Lidé už ale weby nejen prohlížejí, 15 % objednávek bylo uskutečněno z těchto zařízení. |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 info@acomware.cz • www.acomware.cz • facebook.com/acomware • twitter.com/acomware |
Všechny články autora: David Hořava
Napsat komentář