Plus mínus 99 slov – Vánoce a pivo
Každý týden se s vámi podělíme o osm kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.
#takydobryvanoce
V nové kampani Taky dobrý Vánoce banka ING zdůrazňuje, že vánoční svátky si můžeme naplno užít i v nelehké době pandemie.
Ty pravé Vánoce jsou, když jsme spolu
Plzeňský Pilsner Urquell dává ve své vánoční kampani jasně vědět, že na vánočních svátcích jsou nejdůležitější lidé, které máme kolem sebe.
Vánoční reklama roku
Nizozemská farmaceutická společnost DocMorris dohnala celý internet k slzám. Ve svém dojemném Vánočním spotu ukazuje, že je důležité věnovat se tomu, na čem opravdu záleží. Jen na YouTube má nyní reklama přes 12 milionů shlédnutí.
Epica Awards 2020
Na mezinárodní marketingové soutěži Epica Awards zabodovala kampaň „na zkažené jídlo” fastfoodového řetězce Burger King. Svou stopu na mezinárodní soutěži zanechalo i několik českých reklamních agentur.
Pokec na Twitteru
Twitter začal s testováním nové funkcionality, díky které bude možné vytvářet audio místnosti, ve kterých si budou moci jednotliví uživatelé povídat. Podle Twitteru je cílem vnést do online světa novou úroveň komunikace, díky níž budou přenositelné emoce a empatie, které se v psaném textu snadno ztrácí.
TikTok nákupy live
TikTok uzavřel pakt s americkým řetězcem Walmart. Během live-streamu Walmartu bude možné provádět online nákupy ve Walmartu bez toho, aby musel člověk opustit aplikaci TikTok. Jde o velký krok kupředu v oblasti e-commerce na TikToku.
Matfyzácké pivo? Vkusné a elegantní
Během minulého týdne byla ukončena soutěž o vizuální identitu Pěknýho čísla – piva Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Výherní návrh odráží číslo π, které se promítá jak do receptury, tak i názvu. První várka Pěknýho čísla spatří světlo světa již na začátku příštího roku.
Napsat komentář