Plus mínus 99 slov — 49. týden #wrapped

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.

IKEA a potravinová apokalypsa

Ruská pobočka IKEA ve své vánoční kampani brojí proti nadbytečnému plýtvání potravinami. V reklamním spotu tak zdůrazňuje kontrast mezi bohatě prostřenými vánočními stoly a spoustou jídla, která po svátcích skončí v koši.

E-shop dálničních známek šitý horkou jehlou

Ačkoliv stál vývoj webu na prodej dálničních známek několik stovek milionů korun, stále je možné na něm najít spoustu nedostatků. Jedním z mnoha příkladů je nevyplněný meta popisek stránky. 

edalnice-meta-description

Zdroj: Google

#2020wrapped

Minulý týden se všichni uživatelé Spotify radovali ze svého hudebního přehledu za uplynulý rok. Součástí letošní Wrapped kampaně ale bylo i poděkování umělcům a tvůrcům, kteří to letos opravdu neměli lehké.

Medici PRO Očkování

Nová videosérie projektu Medici PRO Očkování ukazuje, jak vypadají nemoci, kterým lze předcházet očkováním. Autoři projektu se tak snaží bojovat proti dezinformacím, které očkování často démonizují.

Rodičovství s Pedigree

Společnost Pedigree ve své nové kampani připravuje diváky na rodičovství, ovšem velmi netradiční formou. V několika komediálních spotech srovnává život lidí, kteří doma pečují o své ratolesti s životy těch, kteří se starají o domácí mazlíčky.

Konec nenávisti na Facebooku a YouTube?

Hned dvě platformy, Facebook a YouTube, zavádějí nové funkce, díky kterým bude možné lépe regulovat nenávistné komentáře. Tyto technologie nejen povzbuzují komentující k civilnější debatě, ale také umožňují tvůrcům urážlivé komentáře skrýt.

Rok 2020 v McDonald’s

Belgická pobočka McDonald’s ve svém vánočním spotu shrnuje všechny bizarnosti roku 2020, a to z dětského pohledu.

Štamgasti ke stolům!

Minulý čtvrtek přinesl společně s rozvolněním pandemických opatření i znovuotevření restaurací, kaváren a hospod. Hned několik podniků a značek proto využilo příležitosti a lákalo své věrné zákazníky a spotřebitele zpět ke stolům pomocí reklamních spotů.

Technoce > Vánoce

Vánoční kampaň CZC.cz brojí za revoluční Vánoce, tedy Technoce. Společnost tak chce zdůraznit, že elektronika patří mezi dárky, které opravdu potěší.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *