Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.
Vánoce v České spořitelně
Finanční dům spustil letošní vánoční kampaň na webu. Podporuje v ní domácí výrobce a vyzývá k nákupům dárků u tuzemských prodejců.
Vánoce v Lidlu
Lidl je další značkou, která se letos rozhodla pro oslavu klasických českých Vánoc. Natáčení probíhalo v Kryštofově údolí na Liberecku a hlavními hrdiny jsou bratři Neckářové.
Vánoce na Slevomatu
Zážitkový portál Slevomat láká ve své vánoční kampani na zážitky, které teprve přijdou. Reaguje tak na nastalou koronavirovou situaci a zároveň sděluje, že bude opět lépe.
Instagram v novém kabátě
Instagram aktualizoval design své domovské obrazovky. Získal tak prominentnější umístění svých funkcí Reels a Shop.
Mercedes-Benz bez aut
Automobilová značka Mercedes vypustila novou reklamu, v níž si nezahrálo její světoznámé logo, a dokonce ani auto. Jen na pět sekund můžete spatřit luxusní elektromobil EQS v nové třicetisekundové kampani Mercedes-Benz.
Z kozy zahradníkem u Twitteru
Twitter jmenoval slavného hackera Peitera Zatka, alias Mudge, novým šéfem bezpečnosti. Ten bude nyní přezkoumávat současná opatření a postupy, a to jen několik měsíců po bitcoinovém podvodu.