Konference Zákazník 2030
Je tady nový rok a s ním i další příležitost k setkání nad zajímavým tématem. Zákazníci a jejich chování se mění! Dorůstají nové generace, které přemýšlejí výrazně digitálně. Rozumíme jim ještě?
Pojďte se o tom pobavit na konferenci ZÁKAZNÍK 2030, která proběhne 23. února 2017 od 9:00 do 17:00 hodin v sálu OKsystem v Praze.
Koho uvidíte a uslyšíte?
- spolumajitel revolučního e-shopu s módou ZOOT.cz Ladislav Trpák Vás inspiruje, jak dělat zákazníkům radost i prodejem v podstatě „obyčejných“ věcí
- Petra Průšová, Managing Director Kantar, se podívá na možnosti interakce zákazníka se značkou v následujícím desetiletí
- Karel Duchek, Executive Director agentury Wunderman, poradí, jak na komunikaci se zákazníkem, aby Vás skutečně poslouchal
- Ivan Petrův, ředitel Brašnářství Tlustý a spol., ukáže, že vystoupat na vrchol je těžké, ale udržet se tam je ještě těžší
Kromě toho Vám své zkušenosti předá certifikovaná sexuální asistentka pro handicapované Vladana Augstenová, dvě odbornice na kontaktní centra z mezinárodní skupiny BlueLink Simona Benešová a Lenka Bartizalová, nová hejtmanka Středočeského kraje Jaroslava Pokorná Jermanová nebo zakladatelka Zonky.cz Lucie Tvarůžková.
Čestným hostem konference bude významný lékař, nestor dětské onkologie v Československu a mimořádná osobnost českého vědeckého a kulturního života, prof. Josef Koutecký. Ten se ve svém příspěvku dotkne tématu pacientů jako „klientů s duší“.
Účastí na konferenci pomůžete dobré věci.
Část výtěžku věnujeme ve prospěch dobrovolnických center Lékořice. Jejich cílem je zpříjemnit a zlidštit pacientům pobyt v nemocnicích, nabízet psychickou podporu a podpořit motivaci k uzdravení.
Neváhejte a registrujte se do pátku 13. 1. 2017, získáte zvýhodněnou cenu 5 900 Kč bez DPH! A pokud do políčka “slevový kód” zadáte heslo “acomware”, máte navíc další slevu 1000 Kč!
Podrobnosti o akci najdete na www.zakaznik2030.cz
Napsat komentář