E-feed (září 2015) – Český košík roku a tipy pro úspěšné videokampaně
Jak dopadla analýza Český košík roku? Víte, že již necelá polovina e-shopů má mobilní verzi? Máte zájem zvýšit úspěšnost svých videokampaní na YouTube? Chcete se dozvědět, jaké světové novinky zazněly na letošní Amplify EMEA 2015? Přečtěte si náš aktuální e-commerce zpravodaj!
Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed – září 2015 |
Studie ČKR: Mobilní nákupy rostou. Jsou e-košíky připraveny? | |
ČeskýKošíkRoku.cz |
|
Tento rok se studie ČKR zaměřila na nákup z mobilních platforem mezi 120 českými e-shopy. V průběhu studie bylo provedeno několik testů, díky kterým bylo zjištěno, že přístup do košíku skrz mobily může být nepříjemný kupříkladu u výběru dopravy a platby nebo při vyplňování kontaktního formuláře. |
|
V Čechách funguje již 37 tisíc e-shopů. Polovina Čechů nakupuje on-line během pracovní doby | |
e15.cz |
|
Oblíbenost on-line nákupů u Čechů je stále vyšší. Díky tomu se za posledních pět let rozšířil počet e-shopů o 80 % a v celkovém počtu se jich odhaduje na 37 000. Podle společnosti Shoptet probíhá většina nákupů mezi 9. a 15. hodinou, kdy jsou lidé v zaměstnání a průměrně objednají za necelých 1 600 Kč. |
|
Google a Amazon spouštějí nové služby. Chystají se na trh s rozvážkami potravin | |
Lupa.cz |
|
Do rozvážkového businessu se pouští světový giganti, zatím pouze v některých městech USA. Přestože Amazon provozuje rozvážkovou službu potravin, v předchozích dnech oznámil testovací provoz rozvozu jídel z restaurací. Google naopak chystá konkurenci pro AmazonFresh a bude nabízet rozvoz potravin a drogerie. |
Emailing konference /1. října/
|
Komentář: Zaručí více e-mailů i více peněz? | |
Podle posledního výzkumu Return Path je tomu skutečně tak. Čím víc e-mailů prý pošlete, tím více peněz vyděláte. Kam se však poděly všechny oponující názory, které tvrdí, že jedinou správnou cestou je segmentace či práce s aktivními zákazníky z pohledu e-mail marketingu? |
|
Reportáž: Amplify 2015 – mobil jako silná součást komunikace se zákazníkem | |
Každoročně pořádaná konference Silverpop Amplify EMEA 2015 přináší čerstvé nápady a inspiraci pro tvorbu (nejen) e-mailových kampaní. Letos proběhla poprvé také s účastí našeho spíkra. |
|
Email Open: doručitelnost je neviditelný, ale klíčový faktor pro úspěšnost e-mailu | |
Doručitelnost je zásadním faktorem pro úspěšnost e-mailové komunikace. Experti na e-mailing se na tom shodli na prvním setkání diskusní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE. |
České e-shopy čekají rekordní Vánoce: tržby porostou až o 25 % V prních dvou čtvrtletích rostly tržby e-shopů o více než 20%. Podobné to bude také o Vánocích, kdy podle naší analýzy porostou tržby e-shopů o minimálně 20 %. Jaký podíl budou mít mobily? A kdy mohou e-shopy čekat hlavní nával objednávek? |
7 zlatých pravidel pro obsahový marketing | |
Econsultancy |
|
Přečtěte se 7 pravidel, které agentura eConsultancy považuje za klíčová při tvorbě poutavého obsahu pro vaše cílové publikum! |
|
Tipy pro úspěšné videokampaně na YouTube | |
ACOMWARE |
|
Zorientovat se ve všech formátech videa na YouTube není jednoduché a díky šíři možností, které tento kanál nabízí, je možné se v nich také ztratit. Dali jsme proto dohromady krátký souhrn, díky kterému by mohl být pohled na videokampaně jasnější. |
|
23 marketingových taktik, které nestojí žádné peníze | |
Kissmetrics |
|
Pokud začínáte s projektem, většinou se snažíte neutrácet mnoho peněz a držet marketingový rozpočet na uzdě. Přečtěte si, jaké jsou low-cost možnosti propagace a zapracujte je do své strategie! |
Pokud si nepřejete tato obchodní; sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |
Napsat komentář