Spadl vým výkon kampaní s Google Consent Mode 2.0?

Možná jste u svých kampaní po nastavení Consent Mode v2 zaznamenali horší performance. Je totiž možné, že nesplňujete minimum 700 prokliků reklamy denně po dobu 7 dní, které CM 2.0 vyžaduje ke spuštění modelování cílových audiencí. Jak se s tímto problémem poprat a navrátit vašim kampaním smysluplný výkon?

Tato nedávná změna překvapila celou řadu firem. Anglická verze zdrojového článku o fungování modelingu totiž zmiňovala 700 kliknutí denně po dobu týdne (dohromady 4 900), zatímco ta česká 700 kliknutí celkově.

Bez splnění této podmínky by však měl systém jen omezené množství dat pro učení, tedy i pro vypovídající modelování konverzí.

Jak tedy navrátit kampaním výkon? Jedním ze způsobů je dočasně navýšit rozpočet. U menších klientů také pracujeme s realokací budgetu z reklamních účtů (Sklik, Bing, Facebook a další) nebo se s klientem domluvíme na dočasném navýšení rozpočtu Google Ads, případně je možné vyzkoušet i Royal Berl strategii, která umožní získat velmi levné prokliky. Ačkoliv k dosažení daného počtu kliků by vám měl stačit jeden týden (7 * 700 = 4 900), v Acomware plnění doporučujeme monitorovat z důvodu sezonality každé 3 měsíce.

Nejste spokojeni s výkonem svých kampaní? Řekněte si o lepší PPC.

Komentáře jsou uzavřeny.

Štítky: