5 důvodů, proč inzerovat na svůj vlastní brand

Často od klientů slýcháme: „Má smysl inzerovat na náš brand? Ve výsledcích vyhledávání jsme první a nikdo jiný na nás neinzeruje.“ Také vás zajímá odpověď? Že se inzerovat na brand vyplatí, vám ukážeme hned na 5 příkladech.

1. Opravdu na vás konkurence neinzeruje?

Pokud vyhledáváte svůj brand a v placených výsledcích vyhledávání nevidíte žádnou konkurenci, ještě to neznamená, že na vás opravdu někde nečíhá. Konkurentova kampaň může být například omezena rozpočtem, což by znamenalo, že se inzerát nezobrazí při každém vyhledávání. Nebo může cílit na jinou lokalitu než tu, ve které se nacházíte. Jak si tedy můžete být jistí? Použijte statistiky aukcí v Google AdWords.

Tento přehled vám dá jasnou informaci o tom, jestli na vás konkurence inzeruje, či nikoliv. Že jste žádného konkurenta neobjevili a skutečně na vás v současnosti nikdo necílí? To se ale může v následujících dnech nebo týdnech snadno změnit. Nenechte konkurenci „přetáhnout“ vaše zákazníky.

tabulka

2. Lepší komunikace se zákazníkem

PPC inzeráty vám dávají možnost snadno upravovat sdělení, kterými komunikujete se zákazníky. Můžete využívat nejrůznější akce, aktuální informace či si hrát a zkoušet různě poutavá sdělení s cílem zjistit, která uživatele zaujmou. Také díky rozšířením, která lze k inzerátům přidávat, můžete komunikovat s uživateli zajímavější formou. Využívejte odkazy na podstránky, rozšíření o popisky či o telefonní číslo. Odkažte uživatele přesně tam, kam chcete. Takto rychlé změny v organickém vyhledávání provádět nelze.

3. Rozšíření reklamního prostoru

Ať už na váš brand konkurenti inzerují či nikoliv, stále se spolu s vámi zobrazují další weby, na které by uživatel mohl též kliknout. Tím, že nastavíte inzerci na svůj brand, pokryjete více prostoru v SERPu (search engine results page). Dáváte tak uživateli méně prostoru k prokliku na jinou placenou reklamu, případně jiné organické výsledky vyhledávání.

Tip: Chcete začít inzerovat na brand? Naši odborníci vám poradí, jak na to!

4. Zvyšování konverzního poměru

Ačkoliv se vyhledávací algoritmy pro Google (ale i Sklik) neustále zlepšují a zpřísňují, není vždy jisté, že se uživateli zobrazí produkt či služba, kterou ve spojení s vaší značkou hledal. Nelze tedy zaručit, že bude potenciální zákazník odkázán na relevantní stránku vašeho webu – tu, která mu snadno pomůže uskutečnit objednávku. Díky inzerci na brand (plus produkt či službu) můžete testovat optimální cílení na různé landing pages, a tím zvyšovat konverzní poměr.

5. Brandová klíčová slova jsou levná

Inzerce na vlastní brand je poměrně levnou záležitostí a návratnost investic je v tomto směru velmi výrazná. Pokud však stále váháte, zdali na brand inzerovat, nic vám nebrání výkon otestovat. Zkuste na dva měsíce inzerci zapnout a na stejné období ho opět vypnout. Možná vás překvapí, že s inzercí na brand dojde k celkovému nárůstu návštěv, a tedy i tržeb.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: