1 min read

10 let české e-commerce

21 Kvě 2014 Case study

220-studie-10let-ecommerce-titulni-obrazek-graf-FINČeská e-commerce je jednou z nejprogresivnějších v Evropě. Za posledních deset let můžeme sledovat vývoj od prvního e-shopu Vltava.cz až po současných 35 000 tisíc e-shopů. V dubnu jsme zpracovali případovou studii, podívejte se na ni.

Za posledních deset let můžeme sledovat vývoj od prvního e-shopu Vltava.cz až po současných 35 000 tisíc e-shopů. V roce 2012 již na internetu pravidelně nakupuje přes 3,5 milionu lidí, celkové tržby zrealizované na internetu dosahují zhruba 43 mld. Kč.

Můžeme sledovat dominantní postavení cenových vyhledávačů. Zároveň stále oblíbený osobní odběr, a proto i rozvoj výdejních míst. Ale také klesající průměrnou objednávku, boj o opakovaný nákup a využívání sofistikovaných systémů typu Adform či Silverpop.

Vývoj směřuje k přibližování klasického kamenného obchodování a e-commerce v multikanálový prodej.

infografika - 10 let(1)

Autor
Pavel Vondruška

Pavel je specialistou na e-mailing. Pro zákazníka navrhne, implementuje a optimalizuje veškerou e-mailovou komunikaci, kterou je zapotřebí personalizovat a také správně načasovat.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top