1 min read

Email Open: doručitelnost je neviditelný, ale klíčový faktor pro úspěšnost e-mailu

22 Zář 2015 ReportážE-mailing & CDP


3 - kopieDoručitelnost
je zásadním faktorem pro úspěšnost e-mailové komunikace. Experti na e-mailing se na tom shodli na prvním setkání diskusní platformy Email Open, kterou pořádá společnost ACOMWARE.

První setkání Email Open se uskutečnilo v neformálním prostředí Impact Hubu v Praze, kde se svým příspěvkem vystoupili čtyři hlavní hosté: David Finger (Seznam.cz), Martin Halama (ACOMWARE), Jan Špacír (Feedo.cz) a Jakub Olexa (Mailkit). Zajímavé podněty přineslo dalších 35 odborníků na e-mailing. Akci moderoval Petr Cikán, leader e-mailing týmu ACOMWARE.

Více informací se dočtete zde: http://www.acomware.cz/email-open-dorucitelnost-je-neviditelny-ale-klicovy-faktor-pro-uspesnost-e-mailu/

Autor
Iva Podoláková

Iva je součástí marketingového týmu a pracuje na pozici Event & Project Manager. Má na starosti především návrh a realizaci různorodých projektů a interní marketing.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Online Marketing News

Tips, instructions and reports - all this simply to your e-mail. Subscribe to our newsletter.

E-mail*
Back on top