Změna ceny prokliků na Heureka.cz – jak vytěžit maximum?

heurekaHeureka.cz připravila od 15. května 2014 nový ceník prokliků, který může pro mnohé e-shopy znamenat zvýšení nákladů. V našem článku prozradíme, jak si se změnou cen poradit.

Nový ceník platný od 15. května 2014 je dostupný na adrese http://sluzby.heureka.cz/napoveda/novy-cenik-prokliku/.

Platí pro prokliky, které se uplatňují na top pozice na hlavní produktové kartě. Hlavní změna je v nastavení minimální ceny za proklik podle hodnoty zboží. Rozdíl mezi cenou za proklik u položky do 1 000 Kč a u položky nad 10 000 Kč je cca dvojnásobný. Navíc platí i sezónní zdražení 25 % od října do prosince. Minimální cena za proklik pro zrcadlovku může proto dosáhnout i částky 3,75 Kč bez DPH.

Další formy platby – provize v košíku a fulltext – zůstávají beze změny.

Jak si se změnou cen poradit?

  1. Využijte všechny možnosti Heureka.cz – vyplňte profil, nasaďte Ověřeno zákazníky, připojte dostupnostní feedy, nastavte ceny dopravy a další
  2. Nechte si pravidelně stahovat Sortiment report
  3. Nastavte si konverzní kód, ať můžete využívat Pokročilý report z měření konverze
  4. Počítejte náklady na objednávku a nastavte podle toho bidding na jednotlivé produkty
  5. Srovnejte náklady na objednávku z biddingu oproti nákladům v Heureka košíku, vhodně kombinujte
  6. Sledujte CLV (customer life time value) zákazníků z Heureka.cz a zároveň, jaký podíl nových a starých zákazníků přichází z Heureka.cz
  7. Zamyslete se, zda je nutné dávat do Heureka.cz celý feed se zbožím, nebo zda budou lepší pouze skladové položky, případně ty levnější než u konkurence
  8. Zaměřte se na optimalizaci vstupní stránky a průchodu košíkem na vašem e-shopu
  9. Jak to celé automatizovat a zvýšit výkon na maximum za přijatelných nákladů?
  10. Vyplatí se na to použít Mergado nebo řešit vlastní silou?

Neznáte-li odpověď na otázky výše nebo chcete-li slyšet další strategie a tipy jak pracovat nejen s Heureka.cz, navštivte již 10.6. v Praze naše školení Vytěžte ze srovnávačů zboží maximum. Cena je 2 400 Kč bez DPH a přihlásit se můžete zde.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *