Už dlouhou dobu se vaše reklama může zobrazovat formou textového inzerátu v pravé části domovské stránky Seznam.cz. Od letošního srpna se na Seznam.cz zobrazuje sekce s dalšími zajímavými články z českého internetu, kde se vaše reklama Sklik bude zobrazovat nativní podobě. Možnost grafické inzerce je pak na Seznam.cz naplno k dispozici od října.
Lidé vás tedy můžou vidět na hlavní stránce až na 3 místech zároveň.
Díky její vysoké návštěvnosti, přes 2,6 milionu reálných uživatelů denně, můžete očekávat nárůst impresí a tím pádem i více návštěvníků na vašich webových stránkách. Ohlídejte si tedy dostatečnou výši denních rozpočtů, abyste se nepřipravovali o zákazníky.
Jak se na domovskou stránku Seznam.cz pomocí Skliku dostat?
- Cílit pomocí Umístění, kde zvolíte adresu https://www.seznam.cz
- Cílit pomocí Retargetingu, cílení na Zájmy a cílení na Zájmy o koupi
- Pro grafickou inzerci využijte banner o rozměru 467 x 120 px.
- Domovská stránka Seznam.cz je prémiovou plochou s cenovým prahem, proto je třeba pro maximální zásah nastavit vyšší maximální cenu za proklik než u běžných webů v partnerské síti Skliku
Pohodové svátky a osobní i obchodní úspěchy do roku 2017 vám přeje tým Sklik.cz
Dobrý den Vojtěchu. Jenom bych chtěl upřesnit, že Seznam již nějakou dobu běží na https:// a také na ren rozměr banneru. 467×120 tedy neznám 🙂