Projekt Eshopista přináší příběhy úspěšných internetových podnikatelů
Osobní příběhy a zkušenosti úspěšných podnikatelů na internetu nabídne série moderovaných diskusí se zapojením publika, kterou od dubna organizuje společnost ACOMWARE se svými e-commerce partnery. První diskuse se uskuteční 24. dubna v Praze a na příběhu Pavla Hrstky z Lékárna.cz prozradí, jak chytrým marketingem nahradit výpadek čtvrtiny tržeb, generovaných pomocí Google Adwords.
Český internet je místem řady podnikatelských úspěchů. Jsou to právě příběhy provozovatelů internetových obchodů a dalších projektů, které jsou zdrojem zajímavých zkušeností a postřehů, případně i inspirací do vlastního podnikání. Nová diskusní platforma Eshopista představí formou moderované diskuse s přímým zapojením publika příběhy významných osobností české internetové scény. Bez výjimky půjde o doposud nepublikované příběhy.
První Eshopista se uskuteční 24. dubna v Praze a představí Pavla Hrstku z eshopu Lékárna.cz. Jeho eshopu bylo zakázáno inzerovat v reklamní síti Google Adwords, kde do té doby utrácel více než 400 000 Kč měsíčně
a získané objednávky tvořily téměř 25 % byznysu e-shopu. Pavel Hrstka ale díky proaktivnímu přístupu a zaměření na SEO výpadek v tržbách dokázal nahradit a ještě meziročně zdvojnásobit zisk. Jak to dokázal a je dnes skutečně možné fungovat bez Google jako prodejního kanálu?
Eshopista.cz nabídne zážitky českých internetových podnikatelů ve formátu moderované diskuse s přímým zapojením publika a jeho dotazů. Délka moderované diskuze bude přibližně 120 minut a doplní ji networking mezi přítomnými eshopisty. S novým příběhem (a z něj plynoucích poučení) se mohou návštěvníci seznámit každý měsíc počínaje dubnem letošního roku.
Kompletní příběh Pavla Hrstky z Lékárna.cz najdete již dnes na www.eshopista.cz včetně možnosti přihlásit se na první diskusi 24. dubna v Praze.
Napsat komentář