Plus Mínus 99 slov – Stop vykořisťování!

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.

Coca-Cola

Lovebrand Coca-Cola vypnul placenou reklamu na svých sociálních sítích. K tomuto kroku se rozhodla – stejně jako mnoho dalších značek – z důvodu zneužívání zásad na daných sociálních platformách.

Starbucks

I největší obchodní řetězec kaváren Starbucks vypíná placené kampaně na svých sociálních sítích. Značka zároveň žádá, aby Facebook přísněji hlídal nenávistné projevy a dezinformace.

Chudák Mark

Kvůli bojkotu #StopHateForProfit, odehrávajícím se na sociálních sítích, přišel Mark Zuckerberg, spoluzakladatel a výkonný ředitel Facebooku, o 7.2 miliardy dolarů.

Facebook

Kampaň #StopHateForProfit se rozšiřuje po celém světě. Po jejím spuštění v USA se nyní rozšiřuje do Evropy.

Google

Google obrázky přichází s ověřováním pravdivosti jejich obsahu. Ty zvýší informovanost uživatelů tím, že do výsledků hledání v Google obrázcích přidají označení „Fact Check“.

Lidl lovebrandem

Obchodní řetězec Lidl přichází s novou kolekcí oblečení, která je opatřena jejich ikonickým logem. Značka tak testuje, jak moc velkým lovebrandem je.

McDonald’s

Fast foodový řetězec McDonald’s nasazuje novou reklamní kampaň, ve které se na svět kouká očima ptáčka.

 

 

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *