Plus mínus 99 slov – #StayHome by Netflix
Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom bude rubrika Plus mínus 99 slov.
Netflix
Americký online poskytovatel seriálů řeší pandemii coronaviru a s ním vzniklá omezení po svém. Do ulic chce umístit spoilery seriálů. Pokud lidé nebudou chtít dopředu znát dějový zvrat, neměli by chodit ven.
Mc Donald´s
Brazilský Mc Donald´s reaguje na nastalé události změnou loga. Ikonické zlaté oblouky rozdělil ve dva a “bezpečně” je od sebe vzdálil.
Seznam
Do boje s koronavirem se pustil i největší český internetový vyhledávač. Ten nabízí pomoc českým firmám i živnostníkům v podobě bezplatné inzerce.
Globální vyhledávač nabízí svým SMB reklamní kredity, které lze využít na jakékoliv reklamní platformě Google, do konce roku 2020.
Sociální sít Instagram začala do svých Stories přidávat speciální nálepky, které vybízí k alokaci nebo sdílení situací s hashtagem #stayhome.
Facebook omezuje šíření dezinformací a hoaxů spojených s pandemií koronaviru na všech svých sociálních sítích.
adMeter
Výzkum společnosti adMeter ukázal, že sledovanost médií v Česku od 16. do 22. března se zvýšila v průměru na 9 hodin a 20 minut ve všední den a 10 hodin o víkendu.
Boulevard
Bageterie Boulevard reaguje na situaci ohledně koronaviru a od 25. března spustila novou aplikaci BB Domů, ve které si budou moci zákazníci objednat své oblíbené bagety.
Alza
Český prodejce počítačů a elektroniky zavádí bezkontaktní vyzvednutí zboží i reklamace, a to pomocí speciálního monitoru.
Tomáš Čupr
Zakladatel společnosti Slevomat – Tomáš Čupr – startuje službu Nakup bezpečně, díky které budou moci prodávat online i obchodníci, kteří svůj online shop nemají.
Napsat komentář