Plus Mínus 99 slov – LinkedIn v novém kabátu
Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.
Stella Artois
Belgický výrobce piv přichází s jednou ze svých nejvýraznějších reklamních kampaní. Ta potrvá až do Vánoc a v jejím závěru Stella představí novou láhev piva.
Sociální síť Pinterest zavádí ve Velké Británii nové nákupní nástroje. Mimo jiné reklamy ve výsledcích vizuálního vyhledávání nebo inspiraci při nakupování.
Datart
Prodejce spotřební elektroniky Datart nasazuje novou reklamní kampaň, ve které hlavní hrdina vyjadřuje hodnoty značky a přibližuje profilové služby pro zákazníka, skrze krátká videa v duchu Karla Zemana.
Facebook, vol I.
Sociální síť Facebook zavedla limity reklam na stránku. Omezení objemu reklam by měla inzerentům pomoci snížit náklady a zlepšit výkon reklam.
LinkedIn v novém kabátu
Profesní síť LinkedIn prochází jedním ze svých největších redesignů. Během něj dojde především ke zvýraznění stories na hlavní stránce.
Facebook, vol II.
Facebook ruší omezení reklam, které obsahují více než 20 % textu v hlavním obrázku. Zrušení penalizace reklam s větším množstvím textových obrázků se momentálně testuje.
Zásilkovna
Česká dodací služba Zásilkovna nedávno oznámila, že přichází s dalšími výdejními místy, která budou naprosto soběstačná. Pohání je pouze solární panely a nechají se ovládat i přes mobilní aplikaci.
IKEA inspirovaná Kazmou
Švédský nábytkářský gigant se nechal inspirovat českým influencerem a moderátorem Kamilem „Kazmou“ Bartoškou a vytvořil reklamní kampaň po vzoru jeho nejnovější výzvy na internetu.
Napsat komentář