Plus Mínus 99 slov – Heinlloween

Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.

Home office na ČT24

Česká televize zavedla jako první v České republice moderování zpravodajství přímo z domova. Home officem se televize inspirovala u zahraničních stanic, které takto vysílaly během první vlny koronaviru.

Příběhy Pilsneru

Ve své nové kampani ukazuje český výrobce piv příběhy lidí, kteří stojí za jejich úspěchem. Celý koncept je rozdělen do několika fází, z nichž první spatřila světlo světa již v září.

Heinlloween

Výrobce omáček Heinz letos oslavil Halloween ve velkém. V rámci soutěže na Tik Toku nechal vyrobit limitovanou edici lahví s kečupem, které září ve tmě.

Netflix zdražuje

Online poskytovatel filmů a seriálu zvýšil ceny svých služeb v USA. Ceny služeb stouply v důsledku navyšování provozních nákladů. Ty byly způsobeny vyššími výdaji na tvorbu nového obsahu v období pandemie.

Instagram expanduje

Sociální síť Instagram rozšiřuje svou funkci Badges do více zemí. Tento nástroj byl v květnu letošního roku představen jako možnost zpeněžení živých vysílání pro autory.

Češi nakupují – krize, nekrize

Módní business v  Česku rozhodně nestrádá. Většinu svých aktivit přesunuly značky do svých e-shopů, kde momentálně nákupy rostou, a to i přes probíhající pandemii.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *