Plus mínus 99 slov – Festka v tom jede sama
Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom bude rubrika Plus mínus 99 slov.
Festka v tom jede sama
Silniční kola Festka ve své kampani nabádají k zodpovědnosti a sportování samostatně.
Globus
Potravinový řetězec Globus nasadil nový reklamní spot, ve kterém děkuje zdravotníkům i pokladním.
Sociální síť LinkedIn pracuje na vývoji nových funkcí, a to anketách a hashtagu ‘presentation mode‘, který by mohl propojovat širší konverzace.
WG&S
The William Grant & Sons otevírá první virtuální bar z roku 1887, který by měl mimo jiné podpořit britské bary a hospody.
Televize
Vlivem pandemie vzrostlo sledování televize o téměř 30 minut denně a je tak nejvyšší za posledních 17 let.
Společnost Google se inspirovala Zoomem a updatovala svůj komunikační nástroj Meet, ve kterém se nyní může propojit až 16 účastníků.
TikTok
Aplikace TikTok nastavila nové rodičovské kontroly pro větší ochranu nezletilých.
Audi
Automobilová značka Audi nasadila téměř čtyřhodinový film, který by měl sledujícím evokovat šťastný pocit z cesty autem.
Napsat komentář