Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom bude rubrika Plus mínus 99 slov.
Dove má Courage
Kosmetická značka Dove děkuje všem zdravotníkům reklamou s názvem Courage, ve které odkrývá roušky z tváří „bojovníků“ v první linii.
#domajez
Gastrotéka Mealio.cz chce propojit veškeré gastro pod jednu aplikaci #domajez. Tento krok by měl pomoci spoustě podniků, které se nyní ocitají v existenční krizi.
Starbucks
Starbucks v ČR sice zavřel dveře, ale otevřel svá okna. Na pandemii reaguje zavedením výdejových okének.
Farmáři online
Farmářské trhy reagují na karanténu digitalizací svých obchodů. Ty budou nyní fungovat jako online tržiště.
Goopple
Společnosti Google a Apple spojily své síly v boji proti zákeřné pandemii a začaly společně pracovat na vývoji softwaru, který pomůže s trasováním všech kontaktů.
Tvořivost za dob pandemie
Společnost Apple ve své nejnovější reklamě oslavuje rozkvět kreativity lidí spojenou s pandemií Koronaviru.
Sociální síť Facebook přidává do Správce reklam sekci pro optimalizaci výkonu reklam, která by měla zlepšit úspěšnost kampaní.
Funkce Direct Messages pro Instagram je nyní dostupná i na webové verzi.