Plus Mínus 99 slov – Rolls-Royce vyhlíží lepší zítřky
Každý týden se s vámi podělíme o desítku kampaní, novinek, divností nebo zajímavostí, které nás baví. Staráme se o sociální sítě a tyto věci k tomu prostě patří! O tom je rubrika Plus mínus 99 slov.
KFC mění slogan
Fast foodový řetězec mění svůj slogan. „It’s Finger Lickin‘ Good“ není zcela ideálním heslem v dnešní koronavirové době. Ovšem pozor! Zdá se, že to bude jen chvilková záležitost!
Rolls-Royce vyhlíží lepší zítřky
Luxusní automobilová značka mění své logo. Vzhledem, k měnícím se aspektům zákazníků, a také vzrůstající důležitosti digitálního prostředí, se značka snaží koukat dál. Novým logem je okřídlená dáma, vyhlížející budoucnost.
Dojemný příběh jedné pláže
Britský režisér Chris Thomas vyprodukoval dojemný spot, ve kterém oslavuje starší generaci, a jejich respekt k přírodě. Zároveň vyzývá mladší generaci, aby se zapojila do úklidu pláží.
Sberbank spouští novou kampaň
Bankovní dům Sberbank spustil na konci srpna novou reklamní kampaň. V té představuje nový komunikační koncept „Hrdost“, v němž banka pomáhá svým klientům k tomu, aby byli hrdí na to, co v životě dokázali.
LG „LifeGuard“
Jihokorejský gigant vyrábějící elektroniku představí svou první roušku s názvem LG PuriCare, která kromě jiného bude sloužit i jako čistička vzduchu.
Spotify
Švédský poskytovatel hudebních a zvukových služeb Spotify uveřejnil svou novou funkci Virtual Concerts, která umožní připojit se k živým koncertům přímo z aplikace.
Napsat komentář