Budoucnost B2B je v e-commerce. Eshopista v září prozradí, jak na ni

E-commerce byla dlouhou dobu doménou zejména B2C firem, pro které šlo o skvělou příležitost ke kontaktu s běžnými spotřebiteli. To se však rychle mění. Jak prozradí další díl úspěšného diskusního cyklu Eshopista, B2B e-commerce patří mezi nejrychleji rostoucí sektory. Hlavní program akce odpoví na to, co přináší investice do digitalizace společnosti, v čem se liší marketingová strategie nebo jak řešit časté bariéry B2B firem v online světě.

Přestože řada B2B firem do e-commerce již úspěšně vstoupila, většina tuzemských společností stále s větším využitím váhá. Tyto firmy většinou neví, jak řídit strategii nebo marketing. Neumějí odhadnout, jak velké budou investice do digitalizace nebo jaké překážky je na této cestě čekají. Naše setkání jim v tomto pomůže. Na akci je už možné se registrovat, kapacita je s ohledem na vládní nařízení omezena na 100 osob.

Program akce zahájí odpolední semináře, v nichž zástupci společnosti NetDirect vysvětlí, proč stavět na moderních technologiích, jak si poradit při výběrovém řízení na e-shop nebo co obnáší projektové řízení v e-commerce.

Hlavní odpolední program nabídne vystoupení Radima Roženka z české společnosti TESCOMA, který prozradí, jak vypadala transformace společnosti za posledních 10 let. TESCOMA dnes a před 10 lety, to jsou totiž úplně jiné společnosti. Od čistě B2B firmy se posunula k prodejci, který má přes 30 vlastních prodejen a 140 prodejních center provozovaných 50 franšízanty. Intenzivně řešili, jak tohle dohromady propojit. A vyžádalo si to obrovské změny.

Po přestávce Karolína Kropíková z eLegal představí účastníkům, jak (ne)nastavovat smlouvy v B2B vztazích. Prozradí, proč při přechodu na B2B e-shop nestačí proškrtat spotřebitelské obchodní podmínky, i když v praxi fungují bezvadně. Dozvíte se také, proč by se na práva spotřebitelů nemělo zapomínat ani v B2B vztazích. Poví i to, jaké ustanovení se ukázalo být v koronakrizi jako klíčové a měl by ho mít na paměti každý e-shopař.

V panelové diskusi prozradí přední hráči B2B odvětví, jaká úskalí a strategie jsou spojeny se vstupem na B2B e-commerce trh. Mezi panelisty se objeví například⁠ Lukáš Havlena ze společnosti OEZ, Jiří Jaroš z firmy SONEPAR nebo Ondřej Mynář z NAFIGATE Cosmetics. Ti se společně dotknou témat jako změna obchodní strategie nebo přenastavení interních procesů. Prozradí také, co přinesl vstup do online prostředí právě jim. Program završí expertní blok, ve kterém se o své tipy pro B2B podělí náš CEO David Vurma a Daniel Lupinski, CEO společnosti NetDirect. Moderátorkou akce bude Magdaléna Divišová z OnlinePeople.

Na hlavní akci i doprovodný seminář se mohou zájemci snadno přihlásit na webu www.eshopista.cz. Hlavním partnerem večera je česká softwarová společnost NetDirect, s jejímiž zástupci budete moci prokonzultovat svůj projekt přímo na místě.

 

Datum konání akce: 3. 9. 2020

Čas: 12:30–18:50 (po hlavním programu následuje afterparty)

Program akce: https://eshopista.cz/

Pořadatel: Acomware s.r.o.

Místo konání: Černá labuť, 8. patro, Na Poříčí 25, 110 00, Praha 1

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *