Mladí a úspěšní podnikatelé prozradí své triky

O své zkušenosti a know how se 7. února 2018 v klubu ROYAL v Praze podělí 4 mladí a úspěšní podnikatelé. Diskuzí s tématem „Mladí v e-commerce“ budou provázet Magda Divišová z Online People a Jirka Rostecký z Mladého podnikatele.

Nejmladším účastníkem diskuze je majitel firmy Vasky – Václav Staněk. Začátkem ledna oslavil teprve 20 let a přitom úspěšně vede firmu s obuví. Ze startu mu pomohly zkušenosti jeho otce, který má vlastní výrobnu obuvi a pak také grant od T-mobile ve výši 250 000 Kč. Svoji roli určitě sehrálo také to, že s podnikáním začal v místě, kde je silná obuvnická tradice a zřejmě i nejvyšší koncentrace kvalitních ševců – ve Zlíně. V panelové diskuzi poodhalí mladý podnikatel víc o svých začátcích a budoucích plánech.

Současně s ním se posluchači seznámí s příběhem dřevěných motýlků BeWooden, za kterým stojí mimo jiné Patrik Babinec. Firmu, která je na trhu už 4 roky založil společně se dvěma kamarády v době, kdy ho neuspokojovala práce v oboru bankovnictví a advokacie. Začali s výrobou dřevěných motýlků a postupně rozšířili svůj sortiment na další doplňky pro pány i dámy. Jak se jim podařilo dostat své motýlky až k Benu Affleckovi a Anně Kendrik, na krky českých hvězd jako jsou Vojta Dyk a Lukáš Hejlík, co všechno tomu předcházelo a mnohé další prozradí v panelové diskuzi.

V roli ostříleného podnikatele vystoupí na diskuzi také Dominik Píchal. Svůj e-shop začal rozjíždět už jako student VŠE v roce 2014. Od té doby ušel projekt pořádný kus cesty a stal se z něj jeden z největších e-shopů se zdravou výživou. Pod značkou GRIZLY navíc vyrábí více než 300 produktů od čokolád, oříškových másel a sušených plodů až po mouky různých druhů. Co všechno k tomu vedlo, kam je možné se dál posouvat nebo co by doporučil začínajícím podnikatelům jsou další témata, která v průběhu akce zazní.

Kim Hoangová měla o finanční závislosti na rodičích jasno poměrně brzy. Svůj první e-shop založila už na střední škole. Sortiment e-shopu, který zahrnoval třeba psí obojky, igelity, papírové tašky a karnevalové masky brzy přesunula i do kamenné prodejny. Po zkušenostech, které zahrnovaly pár bezesných nocí ve skladu, zběsilé pracovní tempo a absenci volného času, se Kim Hoangová rozhodla udělat pár kompromisů. Vzdala se kamenné prodejny a úzce profilovala sortiment. Její nový e-shop PARTYZON.cz se zaměřuje na karneval a party. O tom, jak se mu vede a jestli její rozhodnutí bylo správné se dozvíme v únorové diskuzi.

Akce začíná v 15:00 a registrovat se na ni je možné již nyní. První blok diskuzí potrvá do 17:00 a další naváže po hodinové pauze, kterou mohou návštěvníci vyplnit coffee breakem a networkingem. Na diskuze pak v 19:30 naváže After party v baru Techtle Mechtle, který je naproti klubu Royal.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: