Konference Eshopista je pravidelným networkingovým setkáním předních hráčů tuzemské e-commerce scény. Tentokrát se zaměří na strategie, jak díky datům získat náskok ve vysoce konkurenčním prostředí. V celé škále činností od práce se zákazníky a personalizované komunikace přes řízení skladů a zásob až po přesné měření viditelnosti značky na trhu data rozhodují o tom, která firma uspěje a která zůstane pozadu. Konference Eshopista ukáže, jak lze data využít pro chytřejší rozhodování, zvýšení ziskovosti a zlepšení zákaznické zkušenosti. O praktické know-how se podělí Tomáš Golovach (Astratex), Štěpán Zechovský (SKU point), Ivona Ševčíková (Acomware) a Dušan Smoljak (Datapancakes). V panelové diskusi pak promluví Adam Bílek (Knihobot) a Dominik Buršík (Bloomreach). Více na www.eshopista.cz.
„Kvalitní data nejsou pouhými čísly. Jsou strategickými nástroji, které umožňují činit byznysová rozhodnutí s předstihem a přesností. V dnešní dynamické e-commerce scéně jsou informace klíčové pro předvídání trendů, identifikaci nových příležitostí a minimalizaci rizik. Konference Eshopista představuje platformu, kde se tyto poznatky mění v konkrétní strategie pro růst a optimalizaci byznysu,“ říká David Vurma, CEO Acomware. Konference proběhne ve čtvrtek 6. března 2025 od 14:00 v pražském Kině Přítomnost.
Praktické know-how z českých firem
V přednášce „Jste slyšet, nebo jen šeptáte?“ představí Dušan Smoljak z business intelligence hubu Datapancakes, jak nově dostupná externí data a algoritmy změnily přístup k měření viditelnosti značky. Vysvětlí, jak pomocí externí datové analýzy zjistit, zda investice do reklamy přinášejí očekávané výsledky, a ukáže, jak správně analyzovat marketing konkurence, čímž se zajistí, že značka bude v digitálním prostoru skutečně slyšet a vidět.
Štěpán Zechovský, ex-Deloitte a zakladatel konzultační společnosti SKU Point, se ve své přednášce zaměří na problematiku řízení zásob, které musí pracovat pro růst firmy. Vysvětlí, jak mohou drobné chyby v řízení zásob znamenat ztrátu až 11 % ročních tržeb a proč nedostatek zboží vede k odchodu až 69 % zákazníků. Účastníky seznámí se šesti klíčovými principy. Díky nim uvolníte až 20 % cash flow a identifikujete místa, kudy utíkají peníze.
Tomáš Golovach, COO společnosti Astratex, se zaměří na efektivní řízení skladu na základě dat. Ukáže, jak číst klíčové signály z denních provozních údajů, optimalizovat plánování expedice a efektivně řídit logistické procesy. Přinese reálné příklady úspěchů i nezdarů a nabídne komplexní pohled na výkon jednotlivých aktivit z perspektivy vedoucího skladu.
Ivona Ševčíková, head of customer retention and experience v Acomware, se zaměří na integraci customer data platformy (CDP). Ta poskytuje ucelený pohled na zákazníka. Ve svém úvodu do panelové diskuze představí postupy, jak můžete efektivně propojit data z různých zdrojů a zlepšit personalizaci komunikace. Tímto přístupem zvýšíte zákaznickou loajalita a optimalizujete své marketingové kampaně.
V panelové diskusi, která se mimo jiné zaměří na moderní analytické nástroje a inovativní CRM strategie, vystoupí například Dominik Buršík z Bloomreach a Adam Bílek z Knihobot. Diskutovat budou o tom, jak detailní datová analýza umožňuje přesnou segmentaci zákazníků, zvyšování konverzních poměrů a maximalizaci návratnosti investic. Jejich společné zkušenosti přinášejí komplexní pohled na využití dat k posílení vztahů se zákazníky a strategické optimalizaci byznysových procesů.
Představení partnerů
Partnery letošního ročníku Eshopisty jsou komunikační agentura Blueglue, e-commerce platforma s morfní architekturou Emorfiq, fintech řešení pro odložené platby Twisto a chytrá automatizace e-shopů Jarabot. Mediálními partnery jsou Marketing & Media, Ecommerce Bridge, EXEC magazín a platforma E-commerce Tools. Akce probíhá za dlouholeté podpory Asociace pro elektronickou komunikace (APEK). Vstupenky i detailní program najdete na www.eshopista.cz.