5 chytrých nástrojů, které vám usnadní život
Chcete zvýšit zisk či obrat svého e-shopu? Jednou z cest je hledat nové technologie, které vám umožní delegovat některé procesy na ta správná místa. Vybrali jsme 5 nástrojů, které mohou pomoci nejen těm malým, ale klidně i velkým e-shopům.
Vybrali jsme 5 technologických vychytávek, které mohou usnadnit podnikání třeba právě vám.
1. Balíkobot: vyhrává ten rychlejší
Rychlost, s jakou dokážete zareagovat na objednávku, vyexpedovat zboží a dodat ho k zákazníkovi je pro úspěch každého e-shopu zásadní. Pokud jste začínající e-shop nebo přemýšlíte o outscourcingu logistických služeb, může vám, být nápomocna služba Balikobot.cz. Pomůže vám rychle odbavit zásilky, vytisknout etikety s adresami a objednat svoz přímo z vaší společnosti jediným tlačítkem. Pohyb převzatých zásilek pak můžete sledovat až k zákazníkovi.
2. Smartsupp: Buďte klientovi na dosah ruky
Důležitou roli pro úspěch e-shopu hraje nejen rychlost dodávky, ale také zákaznický servis. Odpovědět zákazníkovi na jeho dotaz za hodinu či dvě, případně dokonce druhý den, nemusí být vždy dostačující. Klienti jsou svým způsobem rozmazlení a chtějí nejlépe okamžitou odpověď. Nabídněte jim proto možnost živé komunikace přes chat s využitím Smartsupp.com.
Smartsupp lze použít na jakékoli webové stránce. Princip služby je jednoduchý: pokud vám zákazník napíše zprávu do chatu, přijde vám zvukové oznámení a můžete na jeho dotaz okamžitě zareagovat. Máte také možnost přehrát si video s pohybem zákazníka na vašem webu a získané znalosti použít pro optimalizaci nákupního procesu.
3. Twisto: Dejte zákazníkovi pocit jistoty
Platební metoda Twisto.cz funguje na jednoduchém principu: zákazníkovi garantuje, že si zboží může vyzkoušet a případně vrátit dříve, než za něj provozovateli e-shopu zaplatí. Dochází tím k odstranění jedné z nejvýznamnějších bariér online nakupování – strach z neznámého, neprověřeného dodavatele. Twisto.cz navíc e-shopům nabízí první měsíc provozu zdarma a stále též možnost být mezi prvními e-shopy, které službu využívají. Jejím zavedením proto můžete získat i zajímavou konkurenční výhodu.
4. PadiAct: získejte nové e-mailové kontakty
Prakticky každý provozovatel e-shopu řeší stejný problém: Jak získat více kontaktů pro své newslettery? Jak asi víte, možnost registrace k odběru novinek, která je umístěna na pevném místě stránky, příliš nefunguje. Mnohem lepší řešení nabízí PadiAct.com, který na základě vámi zadaných údajů oslovuje návštěvníky vašeho webu aktivně pomocí vyskakovacího okna. Z pohledu e-shopu vše funguje jednoduše: na začátku definujete do systému pravidla, systém následně automaticky návštěvníka webu segmentuje, vyvolá v něm zájem a v pravý čas mu zašle pobídku k vyplnění kontaktu. Pozor: tuto službu je důležité kombinovat se zajímavou pobídkou (například slevou na nákup), která bude návštěvníka motivovat k vyplnění jeho e-mailu.
5. Monkeydata: Analytikem snadno a rychle
Každý podnikatel, malý i velký, potřebuje pro svoje rozhodování informace týkající se svého podnikání. Monkeydata.com je pokročilým nástrojem pro datovou analýzu. Na jediném místě shromažďuje data většiny systémů, které jako e-shop využíváte – od analytiky samotného webu přes reklamní sítě a srovnávače zboží až po data z e-mailové komunikace či sociálních sítí. To významně usnadňuje práci s daty i možnost jejich vzájemného srovnávání a analýzy. MonkeyData.com si pochopitelně zakládá na jednoduché vizualizaci dat prostřednictvím dashboardů.
Napsat komentář