Vybrali jsme pro vás deset nejpopulárnějších článků z našeho blogu za rok 2015.
Přečtěte si zajímavé rozhovory, reportáže nebo návody, které nejvíce zaujaly naše čtenáře.
1) Relační data a webtracking: proč je používat?
Často hovoříme o nutnosti zasílat vašim zákazníkům personalizovaná emailová sdělení. K personalizaci je ale nutné vědět o nakupujících víc než jen jejich email. Jakými konkrétními způsoby můžete tato data získat? To se dozvíte v následujícím článku.
2) Rozhovor: Klíčem k úspěchu je specializace a silný tým
Jenda Penkala v rozhovoru pro MarketingSalesMedia vysvětluje, jaká je vize ACOMWARE a čím se liší od konkurence. Prozrazuje také, jak se nejlépe zorientovat při výběru agentury.
3) 5 chytrých nástrojů, které vám usnadní život
Chcete zvýšit zisk či obrat svého e-shopu? Jednou z cest je hledat nové technologie, které vám umožní delegovat některé procesy na ta správná místa. Vybrali jsme 5 nástrojů, které mohou pomoci nejen těm malým, ale klidně i velkým e-shopům.
4) Tomáš Čupr: Hlavní zbraní Rohlik.cz je logistika
Logistika a kvalitní zákaznický servis jsou dnes hlavní přednosti supermarketu Rohlik.cz. Tomáš Čupr to prozradil na prvním setkání 2. ročníku diskusí Eshopista, kde také proběhl unikátní test této nové služby.
5) Příležitosti a bariéry expanze do zahraničí
Expanze na zahraniční trhy je jedním z nástrojů k zajištění rychlejšího růstu vašeho e-shopu. Jaké příležitosti a výhody nabízí? A jakým bariérám budete muset čelit se dozvíte v následujícím článku.
6) 7 nejčastějších chyb v PPC kampaních
Na internetu koluje mnoho článků, které zmiňují chyby v PPC. Tento článek se však zabývá i chybami, které na první pohled nevypadají nijak vážně, ale v konečném důsledku kazí výkon kampaní, a v neposlední řadě i zbytečně zvyšují náklady.
7) Reportáž: CZC.CZ – naším cílem je spokojený zákazník
Prvním letošním hostem Eshopisty byl majitel společnosti CZC.cz Josef Matějka a marketingový ředitel Kamil Demuth. Zájem o setkání s nimi předčil naše očekávání, když se na akci registrovalo přes 200 návštěvníků. Odměněnou jim byla řada konkrétních informací nejen o IT trhu, ale také online marketingu. Pro více informací si přečtěte reportáž z Eshopisty.
8) Automatická pravidla: 3 jednoduché kroky, jak ušetřit čas i peníze
Vkládané inzeráty můžete udržet na top pozicích i přes stále ostřejší konkurenční boj. A nemusíte jen kontrolovat a upravovat nabídku ceny za proklik. Víte, že program Adwords umí tuto rutinní práci udělat za vás? Podívejte se, jak.
9) Rozhovor: Zásilkovna.cz – sázka na franšízový model byla správná
O Zásilkovně je v poslední době hodně slyšet. Své aktivity rozšiřuje do zahraničí, v ČR zvětšuje počet výdejních míst a zrychluje doručení. Jak hodnotí svoje postavení na trhu? Co dalšího plánuje? Na naše otázky odpovídala Simona Kijonková, zakladatelka firmy v následujícím rozhovoru.
10) 7 nejlepších přednášek z Marketing Festivalu
Třetí Marketing Festival skončil. Podle očekávání nabídl skvělý zážitek: kvalitní prezentace, možnosti networkingu i zábavný doprovodný program. Přinášíme tipy na nejlepší prezentace pro e-shopy a další zajímavé postřehy.