Nezobrazuje se Vám e-mail správně? Prohlédněte si jej ZDE. |
|
E-feed - leden 2014 |
6 marketingových předpovědí pro rok 2014 | |
Moz |
|
Rand Fishkin z Mozu přinesl krátký report z událostí roku 2013 a srovnal je se svými předpověďmi. Přečtěte si, jak moc se ve svých odhadech zmýlil a co předpovídá nejen SEO pro rok následující. |
|
E-shopy si vloni vydělaly 60 miliard. Jaké další úspěchy si připsaly? | |
Podnikatel.cz |
|
Česká e-commerce každoročně roste o desítky procent a ani v roce minulém se tento trend nezastavil. Podívejte se na rozhovor s Janem Jírovcem z Allegro Group, provozovatele nákupního rádce Heureka.cz. |
|
E-commerce 2013: Fúze e-shopů, Amazon v Česku i sázka na jídlo | |
Lupa |
|
Souhrn událostí roku 2013 přinesla také Lupa. E-shopy otevírají kamenné pobočky, retailisté směřují na online trh, služby provozující balíkomaty se spojují a do toho všeho nový občanský zákoník. |
Domluvte si nezávaznou konzultaci s odborníky | |
Přijďte na kávu do Acomware a sejděte se s našimi odborníky, kteří svými konzultacemi pomohli k růstu desítkám e-shopů. Dozvíte se, kam svůj e-shop můžete dále posunout a načerpáte novou inspiraci pro Vaše e-podnikání. |
Odborné školení s 25 % slevou! | |
Vyberte si z naší nabídky individuálních školení. Ta probíhají nad Vašimi daty a Vaším e-shopem, proto již přímo na školení odhalíme největší chyby a navrhneme Vám jejich nápravu. Pro slevu napište do Vzkazu pro nás kód "XXXXX". |
Základní postupy pro analýzu dat pomocí Google Analytics | |
Dlouhý chvost |
|
Pavel Jašek na svém blogu přinesl návod, jakým způsobem analyzovat data v Google Analytics. Hlavní myšlenkou článku je, že sledovat data se vyplatí hlavně pro potvrzení domněnek a hypotéz, nikoli jen pro náhodné objevování. |
|
Proč stačí testovat jen s 5 uživateli | |
Nielsen Norman Group |
|
Jakob Nielsen z Nielsen Norman Group ukazuje, proč stačí uživatelské testování jen s pěti uživateli. Dále se dozvíte, při jakém množství testů dosáhnete nejlepších výsledků a dočtete se další zajímavé tipy. |
|
Využívejte GA k tvorbě kampaní, ne jen k vyhodnocování | |
Marketing Land |
|
Většina e-shopů sbírá data o svých zákaznících - jejich nákupech, chování na webu nebo demografii. Článek Vám prozradí, jak sledování a vyhodnocování těchto dat můžete využít k plánování Vašich budoucích kampaní. |
E-shopy nevyužívají svá data | |
Po listopadové panelové diskuse na téma zákazník vznikla série 3 videorozhovorů se zástupci CZC.cz, IKEA a DATARTu. Jitka Dvořáková odpovídá na otázky týkající se využití dat a směřování CZC.cz, Radek Pazour objasňuje situaci kolem vznikajícího e-shopu IKEA a Jiří Navrátil vysvětluje, co je věrnostním systémem DATARTu a proč nechtějí zákazníky uplácet slevami a nižší cenou. |
Pokud si nepřejete tato obchodní sdělení dále dostávat, stačí se odhlásit pomocí odkazu: Odebrat mě ze seznamu ACOMWARE s.r.o. • Hvězdova 1689/2a, 140 00 Praha 4 • Tel.: 737 289 119 |