Tipy: pletené kravaty či předplatné kávy

tipynaeshopybřezen2015_perex Po čase se vracíme s našimi tipy na zajímavé e-shopy. V aktuálním výběru najdete obchody, které prodávají pletené kravaty, ale i jiný zajímavý sortiment – například kávové předplatné či motivační plakáty.

Kavaliers – www.kavaliers.cz

Proč bude úspěšný (slovy autorů): Protože nás naše práce baví a snažíme se, aby to bylo vidět i na našem e-shopu. Pletené kravaty si opět razí cestu do pánských šatníků a my jsme v České republice jediní, kdo je vyrábějí. Zároveň naše kravaty po celé délce podšíváme hedvábným saténem, takže se ranní uvazování uzlu stalo pravým potěšením. Celá filozofie značky je založena na přímosti, spokojenosti a české ruční výrobě.

Podobné e-shopy: Například www.willsoor.cz.

Jak se nám líbí?

Minule jsme představovali podobný projekt, pánská móda zkrátka jede! Tentokrát je ale obchod zaměřen na pletené kravaty, zatím bohužel s poměrně omezeným sortimentem čítajícím všehovšudy 5 kousků, respektive 1 kousek v 5 barvách. Pokud si ale kravatu koupíte, obdržíte ji v pěkné krabičce. V ceně je zahrnuta také doprava.

Samotný obchod je poměrně jednoduchý, na titulce by měly být vedle slideru lépe vidět produkty a také další info, například proč nakoupit právě tady. Nechybí blog, ale ten by si zasloužil více obsahu a častější aktualizaci. Jeho sekce jsou v podstatě prázdné. Líbilo by se nám také trochu výraznější marketingové pojetí e-shopu – přeci jen i autoři určitě stále cítí nutnost vysvětlovat, proč si koupit pletenou kravatu místo té klasické. To nám ale v obchodě trochu chybí.

tipynaeshopybřezen2015_01

Coffee To Home – www.coffeetohome.cz

Proč bude úspěšný (slovy autorů): V ČR roste poptávka po kvalitní výběrové kávě. Klasického českého „Turka“ už naštěstí nikdo nechce a spousta lidí ví, že Piccolo prostě neexistuje. Na českém trhu zatím služba našeho typu chyběla nám i našemu okolí, rozhodli jsme se do toho tedy praštit. Výzkumy i praxe zatím ukazují, že to půjde. Naší velkou výhodou je forma předplatného, kdy nám variabilní náklady vznikají až ve chvíli uzavřené objednávky. To nám dává prostor využít financí pro jiné části podnikání, jako je zlepšování samotné služby nebo marketingu.

Podobné e-shopy: Předplatné v trochu jiné formě nabízejí někteří prodejci a pražírny (například www.doubleshot.cz), každý měsíc ale obdržíte stejný druh kávy.

Jak se nám líbí?

Myšlenka kávového předplatného je určitě zajímavá, navíc za rozumné peníze. Za necelé tři stovky včetně poštovného získáte 3x 50 gramů výběrové kávy (mleté i zrno) od řady známých tuzemských pražíren. Samotný e-shop ale přeci jen vypadá trochu obstarožně a méně přehledně, měl by více pracovat s emocemi a snažit se vzbudit v zákazníkovi chuť na kávu. To se mu, alespoň podle našeho názoru, zatím příliš nedaří.

Co se technologie týče, na trhu jsou dnes zcela jistě k dispozici lepší šablony. Například při kliknutí na horní odkaz „Staň se předplatitelem“ se uživatel ihned přesune k objednávce, chybí ale informace, co konkrétně objednává (autoři e-shopu zřejmě předpokládají, že s tímto se seznámí dřív, což ale u tohoto odkazu zákazník nemusí učinit). Pro Coffe To Home také platí rada, že blog je blogem pouze v případě, kdy se aktualizuje a obohacuje o zajímavé informace. Držíme palce, aby se dařilo přicházet s dalším zajímavým obsahem, zatím je ho poměrně málo.

tipynaeshopybřezen2015_02

Boosted.cz – www.boosted.cz

Proč bude úspěšný (slovy autorů):

Hlavní předností Boosted.cz je samotné zboží. Všechny plakáty a samolepky si tvoříme sami, a proto mají náš vlastní originální design. To spolu s možností připravit plakáty nebo samolepky podle přání zákazníka dělá naši nabídku jedinečnou. Proto věříme, že se zboží bude líbit a e-shop uspěje stejně, jako se rozvíjí startupová scéna v Čechách.

Podobné e-shopy: Kategorii motivačních plakátů lze najít například na www.allposters.cz nebo www.posters.cz

Jak se nám líbí?

Hezký e-shop s motivačními plakáty, samolepkami a dalším zbožím. Hodnocení grafického vzhledu je subjektivní, nám se poměrně výrazná barevnost líbí a i při nákupu není zákazník ničím obtěžován: informací je tak akorát a žádné zásadní nechybí, smysl dávají i jednotlivé kroky v košíku a podobně. Škoda jen, že e-shop není responzivní.

Doporučili bychom také více akcentovat skutečnost, kterou sami tvůrci zmínili ve svém vyjádření výše v článku – totiž že samolepky/plakáty připravují sami a vyrobí vám je i na přání.

tipynaeshopybřezen2015_03

Výzva pro čtenáře

Máte vlastní tip na netradiční specializovaný shop? Sdělte nám ho do diskuse – rádi se se zajímavými projekty nejen sami seznámíme, ale také je představíme na blogu v některém z dalších dílů.

Tip: Inspirujte se e-shopy z našich předchozích 5 dílů:

První díl: Grilování.cz  / Puntíky.cz / Lovecký Svět

Druhý díl: Káva.cz / Šleháme.cz / RCKing

Třetí díl: Navlas.cz / Mixit.cz / Fluffy Oak

Čtvrtý díl: KitchenetteShop / Terve.cz / Prokrmivo

Pátý díl: Tačepica.cz / Holítka.cz / Tominesmrdí.com

Celkem 2 Komentáře k článku

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: