Recenze: Rozvoz u KFC? Jídlo na stole za 7 minut

KFC se jako jeden z prvních velkých fast-foodů rozhodlo jít s kůží na trh – od minulého týdne nabízí v Praze vlastní rozvoz. Aféra s cenou jídla v e-shopu je vám asi již dobře známa. Jaký je ale samotný e-shop? A jak rychlý je rozvoz?

Jako zákazníka vás asi jako první napadne naklikat do prohlížeče doménu www.kfc.cz a objednat si rozvoz. Budete však mít smůlu – pro rozvoz zvolil prodejce samostatnou doménu www.kfcrozvoz.cz, která je viditelná v hlavním menu formou jednoho odkazu. Přitom pro zákazníka by byl daleko větší komfort vybrat si jídlo na kfc.cz a proklikem se dostat na stránku s rozvozem. Horní odkaz může snadno přehlédnout – a já jsem v tomto nebyl výjimkou.

Postup objednání je snadný a dobře známý. Po výběru menu proběhne ověření doručitelnosti pro danou oblast (Praha 4). Navíc se po zadání údajů zobrazí restaurace, ze které bude objednávka vyřizována, včetně kontaktních údajů. V současné době má nicméně KFC velké rezervy: rozváží jen na území odhadem půlky Prahy, další města zcela chybí.

kfcrozvoz01

Více zdůraznit by si zasloužila informace o minimální objednávce v hodnotě 200 Kč například formou pop up okna. Protože jsem nejdříve objednával pod touto hodnotou, nebylo z pojetí webu jasné, v čem je problém – a e-shop tvrdošíjně odmítal potvrzení objednávky. Naopak potěší, že jako zákazník máte dokonalý přehled o tom, kdy vám bude objednávka doručena. Výchozí časový limit pro dodání je většinou 30 minut.

V průběhu objednávání se však objevilo více UX chybiček než jen zmíněná skrytá informace o minimální hodnotě objednávky. Třeba na konci celého procesu není jasné, zda se pro finální odeslání objednávky musíte registrovat, nebo nikoliv. Současná koncepce této stránky vybízí k zadání hesla a potvrzení souhlasu se zpracováním osobních údajů, což je jednoduše špatně.

Po mém objednání byl termín doručení stanoven na 27 minut. Objednával jsem v době oběda a jídlo jsem měl na stole za pouhých 7 minut od objednání – doručení proběhlo na Prahu 4 ze stejné lokace. Takto rychlé dodání je skvělé a kompenzuje až o třetinu vyšší ceny oproti restauraci, o nichž už toho bylo napsáno dost a dost – včetně toho, že se KFC odhodlá k rozlišení ceny jídla a dopravy. Za nás očekáváme cenu dopravy kolem 50 Kč, vyšší částka by opět mohla způsobit hlasitou reakci zákazníků.

Plusy:

  • Rychlost objednávky.
  • Informovanost zákazníka o stavu objednávky.
  • Možnost platit kurýrovi kartou.

Mínusy:

  • Neprovázanost KFC webu a KFC rozvozu.
  • Dražší ceny oproti restauraci (zatím).
  • Pouze v části Prahy.
kfcrozvoz02

Pokud objednáváte pozdě večer, máte smůlu – KFC vás upozorní, že objednávky znovu přijímá až druhý den od 7.00. V době našeho testu ale nefungovalo tlačítko Další ve vyskakovacím okně.

Celkem 13 komentářů k článku

    • Anna Fialová
      Profilový obrázek

      Tak to bohužel nejste sama.
      Jsme čekali skoro hodinu a půl. Žádná omluva předem, např. přijedeme později, nestíháme…. Vůbec nic. Neslušnost ke stálému zákazníkovi.

  1. Profilový obrázek

    rychlost dodání 10 minut – super
    porce objednaného menu Kentucky- jedno křidélko obalené + prso- cítím se okradená, jinak fajn
    celkově – už NE

  2. Profilový obrázek

    Čas dodania celkom ok, ale to že pravidelne niečo chýba v objednávke to človeka docela nahnevá. A to sa nestalo prvý krát. No teraz sme objdenávku neprebrali, najprv nám bolo povedané, že nám pošlú kompletnú objednávku a za pár minút na to sme dostali telefonát od managera, že nám objednávku nie sú schopný doručit. Tak tomuto hovorím super zákaznicky servis. Totálna nespokojnost.

  3. Profilový obrázek

    Dobry den, uz po druhe se nam stalo ze jsme čekali hodinu na objednávku domu. Nevim proc mate do 30min. kdyz to pak nestihate. Pan mi volal v danej cas v kolik mi to mel dovést poslíček a řekl mi ze do 10-15min budu mit objednávku doma. Po pul hodině mi volal poslíček ze je pred barakem. Poslíčka mi bylo líto omlouval se mi a sam se me zeptal jestli mi někdo volal a co mi řekli za jak dlouho prijede tak jsem mu rekla ze mi bylo řečeno ze dorazí do 10-15 min a sam mi řekl ze je to nereálné ze byl uplne nekde jinde. Tak vas tim to prosim aby jste říkali rovnou do telefonu pravdu a ne aby jsme čekali hodinu na objednávku. Děkuji a preji hezky den.

  4. Profilový obrázek

    nespokojenost ,dodani bylo dlouhe a k tomu jeste chybelo piti, po dalsi sanci na nas zapomneli a omluva byla plechovka pepsi. Po treti opet dlouhe cekani a zase chybela omacka to byla zkusenost s Harfou. Z letnan radej nemluvim….

  5. Anna Fialová
    Profilový obrázek

    Když jsem chtěla aby mi přivezli jídlo, tak musím nejprve vyplnit : jméno apod. Ovšem je tam i telefon povinně. Vyplnila jsem tedy tel. číslo na pevnou linku, protože mobil nevlastním. ( jsem už starší osoba, a mobil nepotřebuji na nic ). A nejednou po zadání , se objevilo, že číslo není správné. Potom jsem si uvědomila, že chtějí po mě mobilní číslo. Takže jsem s objednávkou neuspěla. Co závěrem? Já, která jednou za lid. řečeno uherský rok dostanu chutˇ na kuře z KFC, si musím k vůli tomu pořizovat mobilní telefon? To je fakt ubohé. KFC, je tak z mého pohledu zaostalé ( v 21 století ), že neuzná číslo na pevnou linku? Už nikdy nic nechci od tohoto podniku.Anna

  6. Jindřich Rybák
    Profilový obrázek

    Tak Já si objednal jídlo v 17:57 tudíž kolem 18:30 jsem čekal ze bude.V 18:15 telefon..ze prý jestli nevadí že se o cca 10-15minut opozdí. Říkám nevadí tak v kolik tu budete..prý v 19:00 říkám to ale není zpoždění 10-15minut ale pul hodiny.tak prý jestli se mi nelibi tak jestli chci muzou přijet třeba ve 20:00 říkám to už je hodina a půl. Arogantní odpověď. .Já umím počítat …tak jsem objednávku zrušil uplne. .nikdy více KFC České Budějovice prazska IGY centrum

  7. Dominik Švihel
    Profilový obrázek

    Dobrý večer,

    chtěl bych se podělit o “ochotu” a “zájem” ze strany pracovníku KFC Kačerov k lidem, kteří mají zájem u nich pracovat jako kurýr. Při prvním sjednaném setkání jsem se dostavil do restaurace na Kačerově na dohodnutý čas. Při dotázání na manažera, že s ním mám mít shůzku, mi bylo řečeno, ať se posadím, že manažer hned přijde, ale ani po skoro třičtvrtě hodině si mě nikdo ani nevšiml. Kdybych se nezvedl a nešel se zeptat, kde je problém, seděl bych tam možná až doteď. Po vynucené pozornosti si tedy ke mě sedl manažer Michal se slovy, že na mě zapomněl. Vyplnil jsem dotazník a sjednali jsme si další schůzku na dnešek od 15:00. Celkový čas první schůzky byl asi tak 5 minut.
    Na další schůzku jsem se dostavil opět na čas, ale opakovala se stejná situace, kdy jsem se musel po půl hodinovém vysedávání jít zeptat, jestli je něco v nepořádku. Poté ke mě přišla slečna se slovy, že dneska jen zaskakuje za manažera, že ona se mnou nemůže uskutečnit pohovor a jestli můžu přijít zítra. Tímto bych chtěl odůvodnit svoji velkou nespokojenost k organizaci a k chování k lidem, kteří mají zájem tam pracovat a nestojí pracovníkům ani za zprávu, či telefonát, že dohodnutou schůzku nebude možno uskutečnit. Když vidím, jaký s prominutím “bordel” tam mají, když jim přijde zájemce o práci, dokáži si představit, jak to celkově na pracovišti vypadá.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Štítky: